Lars™
Overivrig entusiast
Ja, gjør i hvertfall det på A8. Regner med det er slik på A6 også selv om jeg ikke har testet.Takker, ser at det er et sært spørsmål =)
Men har noen prøvd om EQ blir med digitalt ut?
Ja, gjør i hvertfall det på A8. Regner med det er slik på A6 også selv om jeg ikke har testet.Takker, ser at det er et sært spørsmål =)
Men har noen prøvd om EQ blir med digitalt ut?
Roon bruker ganske lang tid. Var egentlig ganske likt for WiiM. Pro modellen ble Roon-ready, og selv om Pro Plus er identisk bare med bedre DAC, så tok det veldig mange måneder etter Pro Plus ble sluppet på markedet før Roon godkjente den. Vet ikke hvor tidlig Eversolo søkte om godkjennelse på A8, men er nok greit å innstille seg på at vinteren fort er på hell før den er godkjentVar A6 ikke Roon ready i starten heller? Mulig andre produsenter tar seg tid til å vente med lanseringer til produktet er Roon ready, mens Eversolo slipper det før. Men Roon bør skjerpe seg og ikke holde igjen. Regner med det er ikke store oppgaven. Alternativt er at jeg sier opp hente Roon og bare spiller av fra appen. Funker fint det og. Er bare et vanedyr og liker Roon
Enig, jeg hadde også håpet på at det gikk an, tenkte å bruke digitalt inn fra blu-rayspiller så videre digitalt til Minidsp Flex. Det gikk ikke.Testet digital ut fra Eversolo A8, som funker fint. Volum reguleringen er litt grov, men lever fint med det. Tenkte å teste en AD konverter fra riaa. Men velger jeg Coax inn får jeg ikke lov å gå digitalt ut. Det var en rar begrensning, men sikkert en teknisk grunn til det er slik.
Så da røyk min plan =)Digitale og analoge utganger virker heller ikke samtidig…..litt merkelig.
Du kan jo lure inn en slikSå da røyk min plan =)
Har du en grei metode for å rescanne et filbibliotek med nye mapper, som er lagra på ssd-disken på en A6 ME ?De kommer nok tilbake igjen. Dette hentes fra en database på nett.
Restart Eversolo, og prøv igjen.Har du en grei metode for å rescanne et filbibliotek med nye mapper, som er lagra på ssd-disken på en A6 ME ?
Den vil ikke registrere nye undermapper i en Mappe med cd-rips...
mvh Asle
Bruk «add to library» funksjonen. Den vil finne nye sangerHar du en grei metode for å rescanne et filbibliotek med nye mapper, som er lagra på ssd-disken på en A6 ME ?
Den vil ikke registrere nye undermapper i en Mappe med cd-rips...
mvh Asle
Restart og add to library er forsøkt, samme resultat, ser ut som det er låst, kanskje man må slette hovedmappa og legge til på nytt ?Bruk «add to library» funksjonen. Den vil finne nye sanger
Finner du musikken via fil utforsker?Restart og add to library er forsøkt, samme resultat, ser ut som det er låst, kanskje man må slette hovedmappa og legge til på nytt ?
Ja, ser alt der, har pc tilkobla samtidig med rippinga, så det går fint, ssd formatert i anbefalt xfat-format også, så kanskje det er en android svakhet ?Finner du musikken via fil utforsker?
Tror du bør gjøre dette i 2 steg. Allt på pc først, deretter kopier til ssd. Dette da overføring kan bli ustabilJa, ser alt der, har pc tilkobla samtidig med rippinga, så det går fint, ssd formatert i anbefalt xfat-format også, så kanskje det er en android svakhet ?
Tror du misforstod litt, jeg har en egen cd-drive som ripper direkte til solo, med pc'en bare etter-kontrollerer jeg rippingaTror du bør gjøre dette i 2 steg. Allt på pc først, deretter kopier til ssd. Dette da overføring kan bli ustabil
Husk å skriv artistnavn før ripping Håper du ikke har rippet allt for mange cderTror du misforstod litt, jeg har en egen cd-drive som ripper direkte til solo, med pc'en bare etter-kontrollerer jeg rippinga
Nei, var vel en 50 stk. tenker jeg, ja jeg endrer mappa fra cdrom0, når cue-fila ikke funker. Det som er merkelig, er at jeg ser albumene i files på solo, men ikke i Music, så dette er nok en software bug internt på solo, tenker jeg...Husk å skriv artistnavn før ripping Håper du ikke har rippet allt for mange cder
HeiNei, var vel en 50 stk. tenker jeg, ja jeg endrer mappa fra cdrom0, når cue-fila ikke funker. Det som er merkelig, er at jeg ser albumene i files på solo, men ikke i Music, så dette er nok en software bug internt på solo, tenker jeg...
HeiHusk å skriv artistnavn før ripping Håper du ikke har rippet allt for mange cder
Eller slette biblioteket for en ny scanHei
Jeg fant en omvei for svak programmering av scanning-funksjonen i Eversolo, man må lage en ny mappe og flytte de cd-ripsa som ikke ble registrert dit, da vil de bli registrert via add library. Dvs. at solo-scanninga bare scanner en mappe 1 gang, såkalt soloscanning, ferdig her sa malern..........
HeiEller slette biblioteket for en ny scan
Hvordan sletter man forresten library i Eversolo ?Hei
Ja, det er selvfølgelig mulig, men jeg hadde nå rippa 30 cd først og lagt de inn, det var de neste 20 cd'ene jeg flytta til ny mappe.
Dette er jo ikke så veldig smart programmering iht. brukervennligheten da, dette bør de jo fikse...
Hei
Ja, det er selvfølgelig mulig, men jeg hadde nå rippa 30 cd først og lagt de inn, det var de neste 20 cd'ene jeg flytta til ny mappe.
Dette er jo ikke så veldig smart programmering iht. brukervennligheten da, dette bør de jo fikse...
HeiEller slette biblioteket for en ny scan
Jeg mener jeg slettet hele biblioteket uten å slette på ssd, ved noen tastetrykk. Måtte deretter reskanne ssd.Hvordan sletter man forresten liHei
Sjekka nå, må visst slette en og en låt, dvs. ganske tungvint da.
Du finner det i biblioteket. Jeg har ikke Eversoloen her for øyeblikket, da den er hos HøvdingenHei
Javel, i hvilken meny fikk du gjort det ?
HeiDu finner det i biblioteket. Jeg har ikke Eversoloen her for øyeblikket, da den er hos Høvdingen
HeiJeg tror du får 2 valg i biblioteket.
1 Formater ssd
2 Slett bibliotek
Trykk på Music , se på innstillinger øverst til høyre på bildetHei
Hmm, det har jeg ikke fått i Music/Library , man må gå til enkeltsporene før man får en meny...
HeiTrykk på Music , se på innstillinger øverst til høyre på bildet Vis vedlegget 988934
HeiDacSolo.. du har også lært meg en ting. At det er simpel scanning på Eversoloen
HeiHer er visst en avstemming om årets beste streamere. Bli med Eversoloes
2024 Reader voted Best Gear polls - Open!
In this article we announce the new polls for the 2024 Reader voted Best Gear Awards. Let us know what you feel is the best gear in 2024!www.headfonia.com