Ja, den har absolutt alt man trenger, utenom RIAA. Svært interesant produkt.
|
Kan ha vært en jeg ikke rakk å kjøpe…Snappet opp en DMP-A8 på finn i dag. Blir spennende å prøve denne.
Mulig det. Var fin pris, så jeg klinket til.Kan ha vært en jeg ikke rakk å kjøpe…Lykke til med ny boks
![]()
Det enkleste er i alle fall å ha det koblet slik du har nå med HDMI fra BD-spiller til TVen, og så bruke en HDMI-kabel fra HDMI-inngangen på TVen din som støtter ARC og til Eversolo A8 sin ARC-input. Da vil alt fungere slik som du hadde det tidligere oppsett, men i tillegg at TV/A8 vil slå hverandre på når den ene startes opp (samt volumjustering med TV/dekoder-fjernkontroll hvis du har det aktivt på A8).Hva er beste måte å koble sammen en Sony KD-65XG9505(TV) + Sony UBP-X800M2(Bluray spiller) med min A8?
Legger ved link til produkta: https://www.sony.no/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-65xg9505/manuals
https://www.sony.no/electronics/support/home-video-blu-ray-disc-players-recorders/ubp-x800m2/manuals
På min Wiim Ultra så brukte jeg ekstern dac(DAC-50 ), og da brukte jeg HDMI mellom Bluray og TV og optisk tilbake igjen fra TV til DAC-50.
Ikke sant, nei da trenger du jo ikke å gjøre annet enn å bruke den optiske fra TV til A8 slik du har gjort mot Accuphase tidligere daTakker for utfyllende svar.
TV og Bluray er lite i bruk, så om jeg bruker noen extra sekunder med å vekke A8 ut av dvale, så står jeg i den.
Har en Sony ES spiller til de få cd'er som er igjen i heimen.
Høvdingen er høvdingSom et lite addendum så spurte jeg Thomas om jeg kunne etterbestille en fjernkontroll, siden jeg selvsagt glemte den. Fikk nettopp svar om at den blir vedlagt uten ekstra kost. Sånt er jævlig hyggelig!
OK, det var jeg ikke klar over.USB ut fra ADept kan slik jeg forstår det bare brukes mot Windows og Mac.
Om den kan brukes mot Mac uten dedikert driver er den trolig standard USB Audio Class 1 eller 2 kompatibel. Som da Linux og Android normalt også støtter. Vent litt la meg skjekke....OK, det var jeg ikke klar over.
USB ut fra ADept kan slik jeg forstår det bare brukes mot Windows og Mac.
Tillegg: USB er tenkt brukt i opptakssammenheng. Adept har også Toslink og coax spdif ut til avspilling.
Bruktmarkedet har et veld av 2-4 kanals audio interface for pro markedet som er USB audio complient.Ja, det er denslags som er problemet (kanskje, eller ikke). Jeg fant plenty billige ADCer og også noen med USB ut, men alle disse refererer til bruk med PC, noe som gjorde meg usikker på hvorvidt de kunne brukes.
Siden det altså ikke nødvendigvis er et problem så får jeg se om jeg kan finne spec sheets på de jeg har kikket på og se om det står noe om class compliance.
ADept er i utgangspunktet mye mer enn det jeg ser etter. Ikke når det gjelder pris, men jeg ser etter en enkel, liten dings som helst bare tar imot analog via RCA og sender ut digital via USB,samtidig som den kan gjemmes bort og ikke behøver noen interaksjoner for å gjøre det den skal.
Ække så fali hvis jeg ikke finner noe; jeg har ingen tanker om å emulere Valentinos set-up.![]()
Opplevde selv, etter oppdatering, at min Kef Kube begynte å forvrenge signalet etter kort tid med avspilling.Hei venner.
Angående oppdateringen som kom nå sist, v.1.4.32 til A6.
Ser på nettet at folk klager på dårlig lyd. Noen som opplever det samme?
Etter hva jeg kan se så menes det at det er de analoge utgangene som er «ødelagt» i lyden etter oppdatering.
mvh
Søk etter "lydkort usb" lister flere sider på finn.no med priser fra noen hundrelapper.Brukt er fint. Hvilke bruktmarkeder tenker du på?
Hei venner.
Angående oppdateringen som kom nå sist, v.1.4.32 til A6.
Ser på nettet at folk klager på dårlig lyd. Noen som opplever det samme?