J.E.R
Overivrig entusiast
Hei
Har et par Tandberg HiFi System 15 og lurer på om jeg kan drive disse med denne?
Har lyst å prøve meg på litt lodding, noen bedre forslag på like gode produkter som er billigere?
Stereomour Stereo Single Ended 2A3/45 Integrated Amplifier Kit
De anbefaler en høyttaler på 96 db for å kunne gi på litt, her er det jeg har av data på høyttalere:
Har et par Tandberg HiFi System 15 og lurer på om jeg kan drive disse med denne?
Har lyst å prøve meg på litt lodding, noen bedre forslag på like gode produkter som er billigere?
Stereomour Stereo Single Ended 2A3/45 Integrated Amplifier Kit
De anbefaler en høyttaler på 96 db for å kunne gi på litt, her er det jeg har av data på høyttalere:
Impedanse (impedance): 4 ohm Bass (woofer): 12" 4 ohm, type HT 120 Mellomtone (midrange): 5" 4 ohm, type HT 121 Diskant (tweeter): 2½ " 5 ohm, type HT 116 Crossover freqency: 1200 Hz og 4000Hz Crossover components: 2x L, 4x C, 1x R Frekvensgang (freq. range): 35 Hz - 16 kHz Følsomhet (sensitivity): 2 W Effekt (max power) DIN 45573: 30 W Kabinett (cabinet): Teak eller palisander. Front (front): Trespiler Størrelse, l x h x d (size): (70 x 35 x 28)cm Invendig volum (int. volume): 50 L Vekt (weight): 17,5 kg |