Facebooks sone

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.357
    Torget vurderinger
    34
    Det ble veldig flott.

Et lite tips er å montere føttene slik at logoen på alle føttene vender rett framover. Det skal visstnok ha noe med vibrasjonsdempingen i horisontalplanet å gjøre.

Facebook

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.01.2021
    Antall liker
    1.015
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    2
    Det ble veldig flott.

Et lite tips er å montere føttene slik at logoen på alle føttene vender rett framover. Det skal visstnok ha noe med vibrasjonsdempingen i horisontalplanet å gjøre.
    Husker du nevnte det i formiddag men grunnen til at jeg ikke gjorde det var rett og slett latskap😁.Fikser i morgen. Takk for tipset 👍

Facebook

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.01.2021
    Antall liker
    1.015
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    2
    I dag har jeg hatt gleden å tilbringe noen timer med min nevø. Dvs jeg tror gleden var mest på hans side. Tannlege av profesjon må vite. Vel hjemme igjen var det bare å vri opp Gatoen på halv fart og nyte 80-talls musikk fra danske Frontline. Disse har gitt ut to album. Etter det jeg kjenner til er de totalt ukjente her på berget. Det er så bra at jeg har tre eksemplarer av begge utgivelsene. Kan de være de tre eneste i Norge tro?
    PXL_20250109_154430280.jpg

Atlerovik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Antall liker
    12.019
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Det ble veldig flott.

Eller bakover, om du vil slippe logoen. Det gjør samme nytten.

Facebook

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.01.2021
    Antall liker
    1.015
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    2
    Jakten på hodetelefoner er (foreløpig) avsluttet. Mangler bare forsterker til disse og et par xlr-kabler. Skal avsted å sjekke ut en forsterker i kveld. Om noen har et par kabler så er det bare å rope ut
    PXL_20250112_150858935.jpg
    PXL_20250112_150931739.jpg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn