Husker du nevnte det i formiddag men grunnen til at jeg ikke gjorde det var rett og slett latskap.Fikser i morgen. Takk for tipsetDet ble veldig flott.
Et lite tips er å montere føttene slik at logoen på alle føttene vender rett framover. Det skal visstnok ha noe med vibrasjonsdempingen i horisontalplanet å gjøre.
Eller bakover, om du vil slippe logoen. Det gjør samme nytten.Det ble veldig flott.
Et lite tips er å montere føttene slik at logoen på alle føttene vender rett framover. Det skal visstnok ha noe med vibrasjonsdempingen i horisontalplanet å gjøre.
Med tanke på lysforholdene der nede i kombinasjon med noe svekket gangsyn så kan jeg aldri tenke meg at det er mulig å se om det er logo der eller ikke Men takk for tipset @AtlerovikEller bakover, om du vil slippe logoen. Det gjør samme nytten.
Takk Jeg har en plan om denne her på bildet. Mar MM fra AT og den leverer bra så dette kan kanskje bare bli bedreGratulerer Hva slags MC har du sett deg ut?
Takk for det, ja det kan bli lykke for ørene men ei ulykke for lommebokaÅ ta steget fra mm til mc kan fort føre til lykke. Gratulerer.
På forhånd takk men det var ny riia i dag. Blir sikkert den på bildet overfor her..... antagelig, med mindre noen skulle klare å overbevise meg om noe annet.Gratulerer med ny pu. Spent på hva du har kjøpt.
Du mener at jeg har noe å se frem til?at33ptg/ii er såpass god at jeg har en på spilleren nå som har snurret i 244 timer nå. Når den er bytteklar så har jeg også en uåpnet som venter.