Takker3-4 min. Du kan først og fremst risikere at du brenner av en sikring.
Da legger jeg inn 10 minutter og en fersk kaffekopp i fanget før de nye rørene får gløde
mvh
|
Takker3-4 min. Du kan først og fremst risikere at du brenner av en sikring.
Jeg er tidligere Cayin eier og skal tilbake til dette igjen den dagen jeg har bygget huset mitt ferdig. Cayin er grisebillig, tror folk som har kjøpt av de dyrere merkene ville fått hakaslepp dersom de låner øret til denne produsenten og samtidig tittet på prislappen. Butikklokalene til NAT forteller vel heller ikke om for store påslag som forhandler av det. De nye forsterkerne deres er dessuten geniale. Flotte å se på, også, selv om det ikke er så viktig.Ikke så lett å finne oppdaterte priser på "konkurrenten" til vårt vennemerke.
Men fant dette på finn. (Fra firmaet Audiofil)
Vis vedlegget 679640
Kontra vårt merke så er det vel CS-88A (28.000,-) som tilsvarer Evo 300 og CS-100A (37.000,-) som tilsvarer Evo 400?
Ser at det er noen punkter å huke av på som ekstra for på Evo-ene, som autobias og hodetelefonforsterker, flere innganger..
Kan være verdt noen kroner det.
Tviler ikke på at PrimaLuna er veldig bra greier det også, og det er ikke poenget.
Det kan se ut som vi er heldige her til lands.
I USA er det sånn at Evo 400 koster 4999 $ og Evo 300 3999 $ (primaluna-usa)
Med dagens kurs hhv ca 44.300 og 35.500,-
I USA koster CS-100A 4299 $ og CS-88A 3299 $ (musicteck)
Med dagens kurs hhv ca 38.000,- og 29.200,-
Ikke nødvendigvis lengre riktig i disse koronatider at det er deilig å være norsk i Danmark, men det er veldig deilig å være Cayinvenn i Norge.
mvh
Nei, men interessert i inntrykk fra de som har.Noen som har testet Cayin cs-100a med El34 rør kontra kt88?
Leveres med målekurve står det ,for vi se måledatabladet som følger med Psvane ?Nei, men interessert i inntrykk fra de som har.
Kun byttet disse små så langt.
12AU7EH til Psvane 12AU7
![]()
Psvane T MK2 Series 12AU7 T2
malaaudio.no
Vis vedlegget 680680
Den passet fint der