SOEDAL
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 22.03.2002
- Antall liker
- 506
Hvem vinner?
Om dette stemmer vil det nok favorisere Fedor i forhold til Randy Cotoure om dem skal møtes i regi av Affliction, men det er jo en annen historie...SOEDAL skrev:Kampene foregår visst i en ring, ikke i et bur/åttekant. Hvem vil profittere på dette?
Går etter hva jeg vet kun på amerikansk pay-tv. Man kan ikke streame direkte fra nett slik som UFC.sokker skrev:Hvor får man sett denne kampen? nettadresse
jonas skrev:Finner ikke hjemmesiden til dette stevnet <Banned>
Ja, imponerende kamper!Viking skrev:Da var Fedor- Sylvia og Silva-Irwin sett Dette er kamsport på sitt beste
Kort :Morpheus skrev:Har selv 9-års karatetrening i blodet, men det begynner å bli lenge siden jeg gav meg. Anyway hva ble utfallet av gårsdagens fight?
36 sekunderjonas skrev:Kort :Morpheus skrev:Har selv 9-års karatetrening i blodet, men det begynner å bli lenge siden jeg gav meg. Anyway hva ble utfallet av gårsdagens fight?
Det er jo synet til dem med null peil på sporten uansett.Morpheus skrev:en skikkelig kosekamp
Så den i ettermiddag Men, Dream 5 anbefales på det sterkeste å se ;Dgorg skrev:DREAM 5!!!
Lightweight Grandprix er et must for alle MMA fans, og man får se Joachim Hansen, så jeg anbefaler alle som liker MMA og Joachim å se denne!!!