Fedor eller Sylvia?

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4
Fedor :) Bare ikke Sylvia har trent så mye på å rygge da ;
at han klarer å være heldig med å springe bakover og treffe med en rett høyre eller hook;

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
506
Håper vi unngår en til som denne:

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
506
Jeg holder også en knapp på Fedor, men erkjenner at det fort kan gå andre veien. Sylvia viste godt take-down forsvar mot Jeff Monson og var meget god mot Nogueira. Begge disse er i klasse med Fedor på bakken.

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
506
Kampene foregår visst i en ring, ikke i et bur/åttekant. Hvem vil profittere på dette?

Fullt kort:

TIM SYLVIA +345
FEDOR EMELIANENKO -425

BEN ROTHWELL +185
ANDREI ARLOVSKI -235

PEDRO RIZZO +280
JOSH BARNETT -350

FABIO NEGAO +345
MATT LINDLAND -425

MIKE WHITEHEAD +215
RENATO SOBRAL -275

PAUL BUENTELLO +260
ALEKSANDER EMELIANENKO -320

JJ AMBROSE +285
MIKE PYLE -355

EDWIN DEWEES +675
ANTONIO ROGERIO NOGUEIRA -1000

TERRY MARTIN +250
VITOR BELFORT -310

RAY LIZAMA +160
JUSTIN LEVENS -200

SAVANT YOUNG +120
MARK HOMINICK -150

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
506
SOEDAL skrev:
Kampene foregår visst i en ring, ikke i et bur/åttekant. Hvem vil profittere på dette?
Om dette stemmer vil det nok favorisere Fedor i forhold til Randy Cotoure om dem skal møtes i regi av Affliction, men det er jo en annen historie...

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Trodde denne tråden skulle handle om Fedon Lindberg og Sylvia Brustad... ikke det nei... ;D

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4
Ifølge MMAtracker er vel Alexander-Buentello avlyst grunnet noe med helsesjekken til Alexander og han fikk ikke lisens :-X

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
506
sokker skrev:
Hvor får man sett denne kampen? nettadresse
Går etter hva jeg vet kun på amerikansk pay-tv. Man kan ikke streame direkte fra nett slik som UFC.

Alle store stevner havner dog på nettet etter få timer. Om du benytter bittorrent er dette en fin adresse for slike nedlastinger: http://tracker.fullcontactzone.com/browse.php
Når det går et stort stevne natt til søndag, norsk tid, kan jeg som regel laste det ned søndag formiddag. På kvelden rigger jeg meg så til i hjemmekinoen og har 2-3 timer med fantastisk kampsport med 92" bilde og lyd gjengitt av Visaton B200 i åpen baffel...

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
1.246
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
Finner ikke hjemmesiden til dette stevnet <Banned>

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
506
jonas skrev:
Finner ikke hjemmesiden til dette stevnet <Banned>

http://www.afflictionclothing.com/banned_july19/

Dette er egentlig et klesmerke som ble nektet deltakelse i UFC og som har utvidet sin virksomhet til å bli kamparrangører. I tillegg er det flere store navn som står bak bla Oscar De La Hoya og Donald Trump.

For å ødelegge for denne nystartede organisasjonen har UFC lagt opp til et gratisarrangement som løper paralellt med Affliction Banned. Dette går både på amerikansk tv og kan streames fra deres nettsider. Her stiller en av deres aller største stjerner opp, Anderson Silva. Han har gått opp en vektklasse og skal gå kamp mot James Irvin.

http://www.ufc.com/

Streames her: http://video.ufc.com/geocontent.aspx?cbid=9195

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4
Nå har jeg sett tre kamper fra Affliction Banned og en fra UFN 14 :) Dette er en MMA helg å snakke om i fremtiden ;)

gorg

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.01.2008
Antall liker
119
Sted
Bodø
Ser også nå Affliction banned, bare enkelt fights da..
Bra level, tre av de fire første har vært ganske bra synes jeg.

Tror Fedor vinner forresten.

Ikke bare Affliction i helga, Anderson Silva og Brandon Vera er jo noen av trekkplastrene for gratis eventen til UFC.

Mandag er det jo Dream med vår kjære nordmann Joachim Hansen mot "black mamba" :D

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4
Da var Fedor- Sylvia og Silva-Irwin sett :) Dette er kamsport på sitt beste :)

gorg

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.01.2008
Antall liker
119
Sted
Bodø
Fedor Sylvia var helt konge! :D

Arlovski-Rothwell var også meget bra!

Gleder meg til å se UFN :p

Noen av dere som holder på med en kampsport på fritida??
Har selv trent noen år på kickboxing, og vil nå starte med muay thai.

M

Morpheus

Gjest
Har selv 9-års karatetrening i blodet, men det begynner å bli lenge siden jeg gav meg. Anyway hva ble utfallet av gårsdagens fight?

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
1.246
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
Morpheus skrev:
Har selv 9-års karatetrening i blodet, men det begynner å bli lenge siden jeg gav meg. Anyway hva ble utfallet av gårsdagens fight?
Kort ::)

Ø

Øivind

Gjest
Morpheus skrev:
en skikkelig kosekamp
Det er jo synet til dem med null peil på sporten uansett.

De som mener en må være veldig tøff for å sparke en ball eller trykke på en avtrekker.

gorg

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.01.2008
Antall liker
119
Sted
Bodø
DREAM 5!!!

Lightweight Grandprix er et must for alle MMA fans, og man får se Joachim Hansen, så jeg anbefaler alle som liker MMA og Joachim å se denne!!!

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4
gorg skrev:
DREAM 5!!!

Lightweight Grandprix er et must for alle MMA fans, og man får se Joachim Hansen, så jeg anbefaler alle som liker MMA og Joachim å se denne!!!
Så den i ettermiddag ;) Men, Dream 5 anbefales på det sterkeste å se ;D

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
1.246
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
Helt utrolig at Joacim Hansens seier og som førte til at han nå har en MMA belte, som første nordmann, IKKE har nådd sportsnyhetene i norge, og da tenker jeg spesielt på NRK, TV2 og TVNorge.

Irriterer meg grenseløst at noen få gamle konservative kommunister i NRK sporten har kunnet bestemme i 40 år hva vi lisensbetalere får lov til å se av sport. DETTE er en STOR idrettsprestasjon i en av verdens mest populære og mest sette sport på (PPV) for øyeblikket.
Dessverre så må vi holde ut med langrenn, hopp/kombiner, skjøyter og skiskyting helt til neste generasjon tar over NRK spakene.
De skjønte aldrig poenget med amerikans wrestlig (eneste landet i verden nå som ikke sender wrestling).
De hoppet glatt over de største idrettene som brett idretter, boxing, x-games, NHL, NFL, you name it.

De ga f... i tippekampene fra premie leage, og takker nei til alt annet enn ski, ski og ski. En micro idrett med gråe persoligheter og prestasjoner som blir skrytt opp i skyene, som om vi tok OL gull i en STOR idrettgren.

Ekkel nasjonalisme og propaganda er hva det er og vi er desverre hjernevaska alle som 1!

Vi har blitt lært opp å kun like <norske> sære idrettgrener og være uvitende om hva resten av kloden idealiserer som idrett og helter.

M

Morpheus

Gjest
Enig med at sporten på NRK burde vært mye mer diversifisert!! Hyggelig at en nordmann vant, men somregel heier jeg helst på de som ikke har kroppen full av "tattiser" og wannabee fakter... Slik sett passer Fedor meg bra ;). Anyway så skal jeg ikke "disse" prestasjonen til Hansen for den var enorm når man tar prestasjonsnivået i denne sporten i betraktning, men han har en utstrålig og fremtoning jeg ikke helt faller for...

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
1.246
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
Han minner meg litt om <Stone Cold> Steve Austin fra WWE :)

Ø

Øivind

Gjest
Veldig hyggelig kar han Joachim. Aner ikke om han trener på Majorstua ennå men.

gorg

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.01.2008
Antall liker
119
Sted
Bodø
Sendte vg redaksjonen rett etter han vant en sint mail om at de burde lage en reportasje, og det gjorde de :D
Vet jeg ikke var alene om det, men var godt å se det kom i avisen :p

Topp Bunn