CDWMcInSpots
Hi-Fi freak
Symbolet med lenke for nyeste innlegg i en tråd
På min abonnementsliste har for øyeblikket både Den store hodetelefontråden og The Loudness war nye innlegg skrevet av henholdsvis Anonym og Steinar_Lund. Det er imidlertid kun The Loudness war som er merket med "Symbolet med lenke for nyeste innlegg i en tråd". Symbolet står nå etter trådtittelen og parantesen med underkategorien "Diverse".
Nå kan jeg bekrefte inkonsistent adferd.Fint at du tok opp dette.Hei
Er det bare hos meg det lille ikonet hvor man kommer til det innlegget man sist leste, er forsvunnet?
Symbolet (blå fylt sirkel med hvit nedpil) som dukker opp ved siden av trådtittelen når det er nye, uleste innlegg i en tråd og med innebygd lenke til det første av disse innleggene, har oppført seg rart i dag. Det har:
Nå sist dukket det ikke opp for denne tråden etter at du postet innlegg #599. Derimot ble tråden som vanlig flyttet til toppen av min abonnementsliste.
- Flyttet fra foran trådtittelen til etter
- Blitt borte, kommet tilbake, blitt borte
- Muligens bare virket for noen tråder
På min abonnementsliste har for øyeblikket både Den store hodetelefontråden og The Loudness war nye innlegg skrevet av henholdsvis Anonym og Steinar_Lund. Det er imidlertid kun The Loudness war som er merket med "Symbolet med lenke for nyeste innlegg i en tråd". Symbolet står nå etter trådtittelen og parantesen med underkategorien "Diverse".