Kanskje det er tatt opp, men jeg lurer på hvorfor ikke valgmuligheten "alle" innlegg er tilgjengelig mer?
Gå til "Hurtiglinker" --> "Dagens innlegg"
Finner noen innlegg/tråder med litt underlig bruk av æ-ø-å, f.eks denne:
http://www.hifisentralen.no/forumet...e-begynn-med-klassisk-anbefalte-plater-5.html
På gamle HFS var det ikke slik, men her på nye blir det litt rart. Og spesielt rart at flere av innleggene fra trådstarter
vaapeders er slik, mens nær sagt alle øvrige innlegg i tråden har æ,ø,å på en normal måte. Brukeren het VidarP på "gamle" HFS, forøvrig.
Dette er litt snodig, men vi sliter litt med "charset/tegnsett", og av en eller annen grunn så får vi ikke endret på VidarP sine innlegg, annet enn om vi manuelt redigerer hans innlegg. Vi er ikke ferdig med dette, og det jobbes med saken.
Jeg lurer meg på: Når jeg er innlogga, og føler behov for og pisse f.eks., og gjør det. Når jeg da kommer tilbake så er jeg ikke lenger innlogga. Tvertimot. hm..
Du bør benytte "Husk meg" når du logger inn, men vi har økt sesosjonstiden betraktelig, så nå bør ikke dette være noe stort problem lenger.
Jeg finner også denne sentralen litt irriterende jfrt den gamle, på den gamle kom jeg inn i tråder jeg hadde lest på siste siden med siste innlegg nederst, her må jeg lese meg omvendt vei, første post i tråden først, eller siste på toppen og lese seg nedover, dette er ikke bare irriterende men også tidssløsende, kan man ikke få dette slik det var på hfs2?
mvh
Dette har med innstillinger om trådvisning å gjøre, og vi skal lage en bildetråd litt senere som viser hvordan en kan velge ulike visningsmoduser, og dermed få det slik du ønsker.
Jeg hadde en del tråder under "mine favoritter". Ble disse lost in space?
Ja, dessverrre. Dette var noe vi ikke kunne overføre.
Syntes det er snodig at man har tatt bort muligheten for å like et innlegg, men beholdt takker og misliker?
Hvis man skal være i takt med sosiale mekanismer ellers på nettet, så hadde det holdt med Liker, evt liker og misliker. Takker for innlegget er litt...pompøst og stivt.
O.
Det er en grense for hvor mange ganger en kan bruke denne funksjonen i løpet av et døgn, og når en har brukt opp kvoten forsvinner den aktuelle Takker, Liker eller Misliker.
Hvorfor blir jeg avlogget etter kort tid?? Jeg har flere ganger opplevd å bli avlogget mens jeg skriver innlegg - forbaska irriterende!! Er det noen innstillinger, f. eks. i profilen, som jeg må endre??
Jeg har huka av i "husk meg"-ruta...
Jeg tror vi har løst dette nå, men hvis enkelte fortsatt har problemer så si ifra.
Ok. Jeg ser det en funksjon som heter "mine favorittråder" her. Jeg kan prøve å søke opp disse gamle trådene, men jeg skjønte ikke hvordan man får lagt de under "mine favorittråder". Ser ut som det er en hengelås foran og.
Må man abonnere på trådene istedet?
Dette henger sammen med en funksjon som forløbig er deaktivert. Det kommer snart mulighet for å bokmerke tråder eller spesifikke innlegg, får deretter veldig enkelt å finne tilbake.
En ting jeg ikke liker er det at oversikten over siste innlegg er delt inn i så mange katergorier. Jeg likte godt at alle siste oppdaterte stod linet opp til venstre slik at man slapp å klikke frem og tilbake hele tiden.
Her skjønner jeg ikke helt hva du sie. Oversikten på toppen av forumet er oppdelt slik at brukerne kan se hva som skjer under de ulike avdelingene. Hvis en ønsker komplett oversikt kan en bruke "Nye innlegg" eller "Dagens innlegg" (som finnes under Hurtiglinker)
Jeg benyttet "Multi-Sitér" i forrige innlegg for minst en time siden. Nå skulle jeg sitere første innlegg i samme tråd "Kategorier på HFS3", men da fikk jeg igjen samme multisitering som på slutten av innlegg
#223 selv om jeg altså trykte på "Svar med sitat" i innlegg
#1 og ikke innlegg
#23. Dette skjedde endog i en ny nettlesersesjon.
Man må altså skru av "Multi-Sitér" i alle innlegg man har skrudd det på etter at man har benyttet det til et sitat. Dette fremstår som tungvint og ulogisk. "Default" bør vel være at det skjer automatisk etter at man har sitert?
Dette er superirriterende, og jeg skal finne en løsning på dette.
Under
http://www.hifisentralen.no/forumet/classifieds.php?do=search så velger å feks bare søke på Områder og velger Østfold. Da kommer det opp 0 treff, selv om jeg ser at det er flere annonser for Østfold.
Dette er nå løst.
Kan dere rette tabellen slik at bakgrunnen passer inn? Det er så irritabelt på se på!
http://www.highfidelity.no/images/hfsfeil3.jpg
Mvh Geir
Jeg har sendt deg en privat PM - det kan virke som du er den eneste som har problemer med visning av sidene, for det er ingen andre som har rapportert om feil.