Kanskje Fidelity burde hatt referanser i ulike prisklasser ut fra deres subjektive oppfatning. Da vil det være enklere å forholde seg til testene. Kommer det noe bedre enn referansen, ja da har man en ny referanse i prisklassen. Hvilke prisklasser man skal operere med er derimot kanskje litt vanskelig å velge, men f.eks:
0-4000,-
5000- 9000,-
10000 - 20000,-
20000 - 30000,-
30000 - 60000,-
60000 - beyond,-
Dette blir kanskje mye å holde styr på, men alle skribenter må ikke ha alle klassene, og da bør det kunne være gjennomførbart, i hvertfall når Fidelity har 30000 i opplag ;D
0-4000,-
5000- 9000,-
10000 - 20000,-
20000 - 30000,-
30000 - 60000,-
60000 - beyond,-
Dette blir kanskje mye å holde styr på, men alle skribenter må ikke ha alle klassene, og da bør det kunne være gjennomførbart, i hvertfall når Fidelity har 30000 i opplag ;D