Ikkeno' å beklage egentlig, jeg blir bare litt lei meg når alle andre får det automatisk i posten, mens jeg må bestille selv hver gang. Fint hvis dere finner ut av det.Beklager det, berserkr! Det skal gå automatisk, så det må vi finne ut av.
Ikke mange regninger som er like artige å betale, som nettopp den som kommer med Fidelity.Hei!
Tror forøvrig Fidelity må ha verdens mest lojale lesere og mest trofaste betalere. Vår revisor har aldri opplevd maken; så tusen takk for den utrolig raske betalingen av Fidelity fra de aller fleste av dere. Det gjør det mye lettere for oss som prøver å få denne galskapen til å gå rundt økonomisk...
mvh
Knut V,red. og utgiver
Mulig jeg også har havnet på denne "svartelista". Bor i Sverige. Er det årsaken ?Kan Fidelity please fjerne meg fra svartelista si, sånn at jeg får bladet automatisk og slipper å bestille det manuelt hver gang? Det hadde vært fint, takk!![]()
Ja, sannsynligvis er det derfor. Jeg bor ikke i Sverige men har svensk samboer, og vil anta at det er forklaringen.Mulig jeg også har havnet på denne "svartelista". Bor i Sverige. Er det årsaken ?Kan Fidelity please fjerne meg fra svartelista si, sånn at jeg får bladet automatisk og slipper å bestille det manuelt hver gang? Det hadde vært fint, takk!![]()
Men min svenske samboer har jo en norsk samboer. Burde ikke det hjelpe?Ja, sannsynligvis er det derfor. Jeg bor ikke i Sverige men har svensk samboer, og vil anta at det er forklaringen.Mulig jeg også har havnet på denne "svartelista". Bor i Sverige. Er det årsaken ?Kan Fidelity please fjerne meg fra svartelista si, sånn at jeg får bladet automatisk og slipper å bestille det manuelt hver gang? Det hadde vært fint, takk!![]()