Og snart er før eller etter dagen nissen kjæm? :Snart. Sannsynligvis.
Lurer på hvor mange kronisk audiofile akkurat den kiosken har på samvittigheten? : Narvesen-Moholt drev på og pusha på meg danske High Fidelity på slutten av 70-tallet.Fant det hos Narvesen på Moholt i Trondheim!!
What else is new.....Jeg så nr. 24 i bladhyllen til Narvesen .......
Har ikke fått det i posten enda.
Men du må da ikke klage til Fidelity, de gjør da så godt de kan. Det er store stygge Posten sin skyld alt sammen : Dette er en grunn til å gi beng i å abonnere. De gir blaffen i abonnentene men legger skylden på andre faktorer, akkurat som det hjelper. Latterlig.Joda, kioskene har bladet...også jeg....men hva med abonentene??
Begynner å bli en farse synes jeg.
Har inntrykk av at dette gjelder hele året når det gjelder denne saken.Posten i julestrida kan man absolutt ikke stole på.
Har DU et godt alternativ til å gi bladet til Posten 1 uke før Narvesen får det? 2 uker før? Hva med kostnadene for trykking etc når man ikke kan selge produktet? Det der er ikke helt enkelt, faktisk.Men du må da ikke klage til Fidelity, de gjør da så godt de kan. Det er store stygge Posten sin skyld alt sammen : Dette er en grunn til å gi beng i å abonnere. De gir blaffen i abonnentene men legger skylden på andre faktorer, akkurat som det hjelper. Latterlig.
Så jeg skal løse deres problem med å leveringen manga klager på? Dette er deres blad og deres ansvar når kundene ønsker det. Da må dere finne en løsning istedenfor beklagelser og å legge skylden på alle andre....................Har DU et godt alternativ til å gi bladet til Posten 1 uke før Narvesen får det? 2 uker før? Hva med kostnadene for trykking etc når man ikke kan selge produktet? Det der er ikke helt enkelt, faktisk.
Mvh
Håkon
Kjære Viking. Jeg skjønner ikke at du gidder å klage noe mer på dette her. Gjør som meg, ta det som en mann, bryt sammen, og begynn og grin, og bli ferdig med det ;-) God Jul!Så jeg skal løse deres problem med å leveringen manga klager på? Dette er deres blad og deres ansvar når kundene ønsker det. Da må dere finne en løsning istedenfor beklagelser og å legge skylden på alle andre....................
Blir bare fantastisk lei av hvordan en leverandør av en vare kan legge skylden over på andre aktører. Dette er det eneste bladet jeg vet om som gjør dette. Det enkleste er da å ikke abonnere eller kjøpe bladet. Finnes mye bra og billigere fra utlandetKjære Viking. Jeg skjønner ikke at du gidder å klage noe mer på dette her. Gjør som meg, ta det som en mann, bryt sammen, og begynn og grin, og bli ferdig med det ;-) God Jul!
Men dersom du kan forsøke for din egen tynnslitte psykes skyld å drite i hvem som har skylda.... Og uten at noen ber deg om å løse problemene for Posten og/eller Fidelity... Kan man i grunn gjøre så mye annet enn å gi den tregeste utøver en ukes forsprang?Blir bare fantastisk lei av hvordan en leverandør av en vare kan legge skylden over på andre aktører. Dette er det eneste bladet jeg vet om som gjør dette. Det enkleste er da å ikke abonnere eller kjøpe bladet. Finnes mye bra og billigere fra utlandet