Svært hyggelig når redaktøren tester utstyr som til en avveksling koster mindre enn en middels enebolig. En multispiller til 10k attpå til. Bravo! Så roses da "Oppo BDP 95 opp i skyene. Grenseløs! - er jo overskriften. Alt vel, men så kommer det noe jeg trenger hjelp til å forstå:
Hæ? Hva mener han egentlig her? Er det han selv som sitrer av glede og engasjement, eller er det som han skriver musikken som sitrer? Og vil jeg nå egentlig ha en spiller som har en flott grunntone (les: egenlyd)? Og hva menes med skøyhøy gøyfaktor? Får spilleren Tom Waits til å høres ut som Anita Skorgan kanskje? he he.
(mine uthevinger, sitat i avskrift - med forbehold om mulige feil)Dette oppleves dermed i utgangspunktet som en forbasket god CD-spiller med skyhøy gøyfaktor, flott grunntone og en dynamisk kontrast som får musikken til å sitre av spilleglede og engasjement
Hæ? Hva mener han egentlig her? Er det han selv som sitrer av glede og engasjement, eller er det som han skriver musikken som sitrer? Og vil jeg nå egentlig ha en spiller som har en flott grunntone (les: egenlyd)? Og hva menes med skøyhøy gøyfaktor? Får spilleren Tom Waits til å høres ut som Anita Skorgan kanskje? he he.