Har dere testet fludiumet? Hvis ikke så vet dere jo ikke om det ikke virker. Dere får sikkert låne litt av en kabelpusher for å prøve.
Denne skal jo gjøre underverker for tredimensjonaliteten, så smør et godt lag på PC-skjermen og fyr opp ***hub
Kan godt bruke $ 600 på neglelakk, men da forventer jeg saftig sex tilbake for investeringen!!!
Bare hvis han lover å skrape restene bort fra kontaktene etter bruk selv.Har dere testet fludiumet? Hvis ikke så vet dere jo ikke om det ikke virker. Dere får sikkert låne litt av en kabelpusher for å prøve.
GAIA | Denafrips
GAIA is a DDC product that can accept multiple audio source inputs simultaneously.www.denafrips.com
Hva er galt her ?GAIA | Denafrips
GAIA is a DDC product that can accept multiple audio source inputs simultaneously.www.denafrips.com
Jeg har fylt opp alle rutene med disse, de funker på et vis imot støy ettersom bilen ikke kan kjøres. Ikea møbelknotter gjør samme nytten.Norske "profesjonelle" anbefaler de også i bil.
Det er det samme med luft-filter, dekk, fjærer og eksos-anlegg også. Ingeniører har brukt ganske mange timer på å regne ut hva som er optimalt for den bilen, så kommer det en som knapt har fullført første-året på mekk og drekk og knivstikk og vet bedre og bytter ut alt for å "tune og forbedre". Ender fort med ganske lite effekt og dårligere kjøre-egenskaper.. Men den bråker ihvertfall mer og bruker mer bensin, om det var målet.Apropos bil.. vi ser veldig mye av det samme bullshit'et innen såkalt biltuning. Tennpluggledninger til flere tusen og what not. Jeg leste en gang en artikkel der en fyr kjørte bilen sin på dyno og målte effekt og moment først. Deretter monterte han all verdens tuningprodukter som hver for seg lovde minst 10% effektøking., og målte igjen. Resultatet var 1 hk mindre enn når han startet.....
Jeg tror dessverre artikkelen er borte fra nettet nå.. klarte ikke å finne den igjen. Men uansett - folk går på hva som helst i god tro, og vi trenger målinger og fakta for å motearbeide sånt vås og tulleprodukter som kun er til for å loppe folk for penger.
Kanskje like bra. Min forlengst avdøde tante Anna hadde et magnetarmbånd hun hadde kjøpt på postordre. Sa at det gjorde underverk mot gikt og annen styggedom. Sikkert patentert det også.Klarer ikke kommentere dette.
Select lever i beste velgåande. Spennande produkt har dei og: https://www.select.no/helse-velvare/hjelpemidler/orepropper-4-par-16166Select-katalogen...... Den hadde jeg skrubbet fra hjernen gitt. Finnes den fremdeles?
Ja, vi husker vel denne. Såvidt jeg husker ble det noen rettsaker av det og investorenes penger var borte.Man finner slike humbug produkter og heksedoktere i alle bransjer, hifi er ikke unik på dette punktet
Problemet de støtte på er at dieselforbruk pr time ved jevn fart er så lett å måle at det ikke var så mye rom for «bare stol på ørene»-argumentet.Senere har det gått opp for oss: hadde vitenskapen hatt svar hadde magnet produkter for lengst vært akseptert og bilindustrien hadde brukt løsningen i dag. Har man svaret kan man snu regnestykket og finne løsningen. Vi må gå den tunge veien å bevise gang på gang at systemet faktisk virker. Vi har solgt og montert over 5000 sett på 4 år og alle våre kunder har fått mulighet til å returnere AutoMEC og får igjen pengene sine om de ikke er fornøyd. Vi jobber med hypoteser og ikke teorier og støtter oss mye til hva Marc McCutheon skriver i sin bok ”The teory og everything” Ikke hva han skriver om gravitasjon men om elektrisitet, magnetisme og energioverføring. Vår oppfinner Anders Thalberg tror ikke på ”elektronskallmodellen”. Vi er kontroversielle og går vår egen vei uavhengig av hva vitenskapen sier. Det viktigste er ikke om man forstår systemet, men at det virker.
Ja,...og ja.Dette har vel vært ute i løypa tidligere, men det er all grunn til å undre seg over om enkelte av disse magikerne i fullt alvor tror at det finnes folk der ute som faktisk er stokk, staure dumme...... eller om det siste faktisk er tilfelle....
Select lever i beste velgåande. Spennande produkt har dei og: https://www.select.no/helse-velvare/hjelpemidler/orepropper-4-par-16166
Ja, og det høres mindre elektronisk ut! Kunnskapsforakt på høyt planHar streamerene endelig fått sin grønne tusj ?
https://www.hifisentralen.no/forume...r-for-streamer-dac-eller-musikkserver.101557/
hvilken Fluke kabetester er det du mener? Er det noe tilsvarende ? Vi har denne på jobben.Forgylt inni kabelstrømpen er kjempefint!
Cat 8 er specca til 40Gbit, og har signaler på 2GHz. Vil kalle det falsk markedsføring, når trafoen kun håndterer 100MHz.. Hadde vært morsomt å se målinger med Fluke kabeltester på denne.