4-string
Hi-Fi freak
Ikke rart smaken blir kompleks.
“When building cables at the Synergistic Research factory, we listen to spools of individual conductor strands to determine their audible signal direction or, should the conductor run in the direction it’s pulled from the spool, or in the opposite direction when worked into a cable? The differences heard are the difference between a more solid and focused sound, and one that is phasy and incoherent. Other differences include, correctness in timbre for instruments, and the presents or a lack thereof of ringing in high frequencies.
Ted Denney
Lead Designer— Synergistic Research Inc.”
After fine-tuning the mass and the suspension, we voiced the record weight with an internal UEF element and an external UEF option that allows you to choose between two sonic balances in the form of a Red and a Blue HFT specially voiced to deliver air and detail or warmth and liquidity.
Quantum Science Audio series Fuses
The Best just got So Much Better! Tweaks are one of my favorite subjects of discussion. The reason is, they're more accessible to A/B in (and out) various systems. I've tried enough to value some over others. Newcomer Quantum Science Audio has introduced a new level of aftermarket tweaks that...v2.stereotimes.com
30 lapper for glass-sikringer er da ikke ille? Bare pass på at pilen peker rett vei, ellers låter de visst skikkelig dårlig.
Når man leser slike anmeldelser så undrer man seg om hele teksten er skrevet som en spøk?Oops, I didn't know there were arrows on the fuses, I responded. Okay, I pulled out my little magnifier and did see the arrows on these mini (20 mm long) QSA fuses. Tsang suggested each should point inward toward the component (if your fuses face sideways, experimentation is required). Upon pointing all four fuses inward, I turned on my Behold BPA-768 amps, turned on some music listened for a few minutes before hearing some notable changes over my initial impressions.
Det som er spesielt interessant er at ingen har en forklaring på dette, man har bare kommet frem til det ved rene tilfeldigheter. Da fremstår koronakonspirasjonsteoretikerne som rene guruene i forhold.Når man leser slike anmeldelser så undrer man seg om hele teksten er skrevet som en spøk?
Placeboeffekten er godt forstått da.Det som er spesielt interessant er at ingen har en forklaring på dette, man har bare kommet frem til det ved rene tilfeldigheter. Da fremstår koronakonspirasjonsteoretikerne som rene guruene i forhold.
Ja, både i den posten med sikringen og platevekten med en rød og en blå anoisert aluminium knapp.Placeboeffekten er godt forstått da.
Ja, men nå må du ikke glemme at audiofile er hevet over menneskelige egenskaper.Placeboeffekten er godt forstått da.
Ok? Er det galt å være en smule skeptisk til noen av påstandene til "high-end eksperter"?Der er jo helt klart nogle af medlemmerne her som får andre til at flygte. På visse forum bliver man smidt ud asap hvis man opfører sig som jer.
I mitt miljø er det folk som ikke ville nærme seg "hifi-miljøet" med ildtang på grunn av all svadaen de forbinder med det. Selv om de i og for seg har bra anlegg og liker god lyd.Der er jo helt klart nogle af medlemmerne her som får andre til at flygte. På visse forum bliver man smidt ud asap hvis man opfører sig som jer.
Jeg har hørt mange ungdommer si at de gidder ikke å kjøpe stereoanlegg fordi det er så mye styr og dyrt. De blir skremt av alle svada-påstander om high-end ditt og high-end datt de må ha for å i det hele tatt få lyd i anlegget.I mitt miljø er det folk som ikke ville nærme seg "hifi-miljøet" med ildtang på grunn av all svadaen de forbinder med det. Selv om de i og for seg har bra anlegg og liker god lyd.
Nejda men synes efterhånden der er for mye skepsis. Kanskje bare nogen som ikke har godt udstyr til å høre forskel, eller er for stresset til at koncentrere sig ordentligt.Ok? Er det galt å være en smule skeptisk til noen av påstandene til "high-end eksperter"?
Hvis du har så godt utstyr, hvordan kan det da ha seg at sikringene gir bedre lyd? Anleggene deres må tvertimot være veldig dårlige når absolutt alt av remedier gir bedre lyd.Nejda men synes efterhånden der er for mye skepsis. Kanskje bare nogen som ikke har godt udstyr til å høre forskel, eller er for stresset til at koncentrere sig ordentligt.
Ikke alt giver bedre lyd. Sikringer kan i ganske få tilfælde høres. Men det er absolut i småting afdelingen. Jeg bruger fortrinsvis dem med almindelig sølvtråd som jo er i helt almindelige sikringer.Hvis du har så godt utstyr, hvordan kan det da ha seg at sikringene gir bedre lyd? Anleggene deres må tvertimot være veldig dårlige når absolutt alt av remedier gir bedre lyd.
Ditt utsagn stemmer dårlig med loven om det minskende utbytte. Med et så godt anlegg som du forutsetter, blir det nesten umulig å innføre en relativ endring som er hørbar. Med et anlegg i den lave ende vil alle forbedringer bety en prosentvis stor og hørbar forbedring. Dette at "jeg/du har ikke godt og dyrt nok anlegg til å høre denne gode og dyre forbedringen" er en i utgangsspunktet smart spissformulering, som forbrukerne nå begynner å gjennomskue. Selvsagt til økonomisk fortvilelse for dem som pusher kvakksalverløsninger og kvasifysikk.Nejda men synes efterhånden der er for mye skepsis. Kanskje bare nogen som ikke har godt udstyr til å høre forskel, eller er for stresset til at koncentrere sig ordentligt.
En slags innovasjon er det joTenker at innovasjonsavdelingen hos Furutech har det hysterisk morsomt
He he Ser du gjengen bak ham. Ikke tilfeldig de poserer slik, "du er velkommen her for å få litt skikkelig bank".Ted Denney er ei klyse så det holder, men akkurat den utfordringen var vel ganske square and fair, var den ikke det?
Jeg slettet innlegget mitt fordi jeg fant ut at jeg ikke orker å engasjere meg / diskutere feider.He he Ser du gjengen bak ham. Ikke tilfeldig de poserer slik, "du er velkommen her for å få litt skikkelig bank".
Noen med wikipedia passord kommer kanskje til å oppdatere denne listen en dag
List of con artists - Wikipedia
en.wikipedia.org
En viss Robet Stuart burde kanskje vært på den listen også
Quantum Ground Lifter - Synergistic ResearchCables are treated with a process called Quantum Tunneling. This is a process that changes the way a cable conducts the signal at the sub atomic level affecting the entire cable assembly- connectors (RCA, XLR, Spade, or Banana), solder joints, dielectric and signal and ground conductors are all transformed and integrated as a single unit. By applying a two million volt extreme high frequency signal to a cable at a specific pulse modulation and frequency for an exact duration of time, Synergistic Research alters the entire cable at molecular level through a phenomenon called Quantum Tunneling. The before and after is startling with a lower noise floor and major improvements in inner detail, air, low frequency extension and overall transparency and signal speed.