Etter overstadige mengder humleholdige væsker?kanskje man bør bruke slike med bi-wiring???
Etter overstadige mengder humleholdige væsker?kanskje man bør bruke slike med bi-wiring???
Det er vel strengt tatt feil. Humleholdig væske forbedrer vel lyden på akkurat samme måte som de andre tweaksene i denne trådenHumleholdige væsker hører definitivt hjemme blant lydforbedrende remedier...
Troen kan som kjent både flytte bjerge, og mye annet... ølbriller gjelder nok minst like mye for haifai som for damer.....Det er vel strengt tatt feil. Humleholdig væske forbedrer vel lyden på akkurat samme måte som de andre tweaksene i denne tråden
Bortsett fra at de virker hver eneste gang, og de kan få deg til å trampe takten til (ellers) ufyselig musikkDet er vel strengt tatt feil. Humleholdig væske forbedrer vel lyden på akkurat samme måte som de andre tweaksene i denne tråden
Jepp. Til og med trekkspillmusikk, det har jeg selv sett. Skumle saker.Til rap og mettall???? NEVER!!!!
Jeg klarer ikke komme på noen som ville finne på å bruke penger på noe slikt...
Det er nok mange her inne som hiver seg rundt nå og kjøperJeg klarer ikke komme på noen som ville finne på å bruke penger på noe slikt...
Neste burde vel bli påkledningen, Audiofil lyttedress, eller kanskje ingen klær og helst hår på brystet for å dempe refleksjoner.
Det som er så kjekt med nettverksutstyr er at man kan seriekoble mange switcher og dermed få ekstremt mange kontakter der man kan plugge inn lydforbedrende blendingsplugger. Ser for meg den fantastisk detaljerte lyden om man har et gulv-til-tak rack med switcher stappfullt av lydforbedrende plugger. Her er det også plenty med kjølevifter så man kan leke seg med å bygge dem om til passiv kjøling, gjerne med vanntank, pumpe og slikt i et annet rom. For ikke å snakke om at dette må jordes, og det må strømforsynes med sølvkabler.Det var da bare et tidsspørsmål..... nå venter jeg bare på audiofile, quantumtilpassede LC-plugger.... helst cryo behandlede....
Blir fort billigere å kjøpe seg en slik en istedet...Det som er så kjekt med nettverksutstyr er at man kan seriekoble mange switcher og dermed få ekstremt mange kontakter der man kan plugge inn lydforbedrende blendingsplugger. Ser for meg den fantastisk detaljerte lyden om man har et gulv-til-tak rack med switcher stappfullt av lydforbedrende plugger. Her er det også plenty med kjølevifter så man kan leke seg med å bygge dem om til passiv kjøling, gjerne med vanntank, pumpe og slikt i et annet rom. For ikke å snakke om at dette må jordes, og det må strømforsynes med sølvkabler.
Ser at videoen er fra 2014. Snakker vi om 7 år gammelt utstyr?Blir fort billigere å kjøpe seg en slik en istedet...
Cisco Nexus 9516 Switch
The Cisco Nexus 9516 a Layer 2 and 3 non-blocking Ethernet Switch that offers industry-leading 10/40 GE port density. It supports management automation and more.www.cisco.com
Denne linken har forøvrig ingenting i denne tråden å gjøre, ja den er over the-top men på en bra måte. Bare fint for mange å se hva man faktisk kan skaffe seg istedet av ordentlig utstyr istedet.
Definitivt off-topic.Blir fort billigere å kjøpe seg en slik en istedet...
Cisco Nexus 9516 Switch
The Cisco Nexus 9516 a Layer 2 and 3 non-blocking Ethernet Switch that offers industry-leading 10/40 GE port density. It supports management automation and more.www.cisco.com
Denne linken har forøvrig ingenting i denne tråden å gjøre, ja den er over the-top men på en bra måte. Bare fint for mange å se hva man faktisk kan skaffe seg istedet av ordentlig utstyr istedet.
Her er det ikke noe problem, alt er modulbasert og redundant. Så lenge Cisco har hardware og software support på deler så blir disse brukt i mange mange år, 10-15 år som nevnt er ofte veilledende hvor lenge en generasjon varer før det kommer en ny. 100Gbit er heller ikke så utdatert, enda.. Vekt er vel fort 500kg + for en komplett sak.Ser at videoen er fra 2014. Snakker vi om 7 år gammelt utstyr?
Lumin anbefaler faktisk fiber på sin toppmodell streamer X1. https://www.luminmusic.com/support-fibre.html . Skal man bruke fiber på de mindre modellene så må man ha nettop en sånn boks. Så det er nok mange som har kjøpt den for å teste ut om det er noen forbedring.Jeg klarer ikke komme på noen som ville finne på å bruke penger på noe slikt...
Kjenner jeg blir litt dårlig nå..Har man audiofil switch i ene enden, må man ha audiofilt nettverkskort i andre enden.
Hvorfor ikke?
sNI-1G – SOtM – English
www.sotm-audio.com
Det står: PCI express 1.1 ... Hvor er det sporet til kortet på bildet? Det er jo overgang for USB-C til M-2 kort!? Dette er et latterlig design for stasjonær PC.. Så her har man altså to ekstra overganger man ikke trenger.Har man audiofil switch i ene enden, må man ha audiofilt nettverkskort i andre enden.
Hvorfor ikke?
sNI-1G – SOtM – English
www.sotm-audio.com
Nja, hvorfor bry seg om sånne bagateller som at kortet ikke passer i noen PCI Express slot, og at de som skrev reklamen formodentlig ikke aner hva en PCI-buss er, enten den er express eller stopper på alle stasjoner. Det er jo dette som teller:Det står: PCI express 1.1 ... Hvor er det sporet til kortet på bildet? Det er jo overgang for USB-C til M-2 kort!? Dette er et latterlig design for stasjonær PC.. Så her har man altså to ekstra overganger man ikke trenger.
Hva det nå enn måtte bety.This carefully reviewed network port, sNI-1G, provides a complete transmission of network audio streaming, as well as a very clear improvement in medium-to-low transparency, the instrument’s texture, and wide-to-deep stage expression, enabling you to experience a completely new level of sound.
Sitat :Har man audiofil switch i ene enden, må man ha audiofilt nettverkskort i andre enden.
Hvorfor ikke?
sNI-1G – SOtM – English
www.sotm-audio.com
Jeg bruker faktisk fiber jeg også, mellom Chromecast Audio streamer og RME ADI2-FS DAC. En sånn:Lumin anbefaler faktisk fiber på sin toppmodell streamer X1. https://www.luminmusic.com/support-fibre.html . Skal man bruke fiber på de mindre modellene så må man ha nettop en sånn boks. Så det er nok mange som har kjøpt den for å teste ut om det er noen forbedring.
MuligtMen er det noe fakta i det han sier?