Det hevdes jo ofte at det å terminere ubrukte innganger har noe for seg, og jeg kan på sett og vis forstå at det kan virke logisk. Men om folk hadde sett hva som skjer på innsiden av produktet hadde kanskje denne troden bleknet en smule. Sagt på en annen måte, om man legger en løs signalkabel oppå produktet så skulle man kunne høre forskjell på om man kobler en motstand mellom + og - på denne løse kabelen, eller om de to lederne ikke er koblet til hverandre. Hvorfor det liksom?Annenhver uke var noe drøyt, men kontaktrens og ev. trimming av pluggløse kabler et par ganger i året er vel ikke dumt?
Vet ikke hvorfor du siterte meg, eller om du kanskje misforsto meg? Jeg tenkte på oss som ikke har bananplugger på høyttalerkablene, at det er greit å kappe en cm (eller fjerne eventuell irr på annen måte) en eller to ganger i året for å få så ren kontakt som mulig.Det hevdes jo ofte at det å terminere ubrukte innganger har noe for seg, og jeg kan på sett og vis forstå at det kan virke logisk. Men om folk hadde sett hva som skjer på innsiden av produktet hadde kanskje denne troden bleknet en smule. Sagt på en annen måte, om man legger en løs signalkabel oppå produktet så skulle man kunne høre forskjell på om man kobler en motstand mellom + og - på denne løse kabelen, eller om de to lederne ikke er koblet til hverandre. Hvorfor det liksom?
Ah, ja da misforstod jeg deg. Kommentaren min var ment generelt, men jeg tenkte umiddelbart på ubrukte kontakter på apparatene når jeg leste "pluggløse kabler". My bad.Vet ikke hvorfor du siterte meg, eller om du kanskje misforsto meg? Jeg tenkte på oss som ikke har bananplugger på høyttaler kablene, at det er greit å kappe en cm (eller fjerne eventuell irr på annen måte) en eller to ganger i året for å få så ren kontakt som mulig.
Tror sikkert på det selv til og med.OMG!!!!
Hvordan var det der med muskler i stedet for hjerne?
Har akkurat byttet til melco s-10 switcher selv, det er det største løftet jeg har hatt i anlegget siste året..Tror sikkert på det selv til og med.
OK…Har akkurat byttet til melco s-10 switcher selv, det er det største løftet jeg har hatt i anlegget siste året..
Skal det så lite til? Dårlig anlegg, altså.Har akkurat byttet til melco s-10 switcher selv, det er det største løftet jeg har hatt i anlegget siste året..
Små justering har aldri hatt mer betydning.Skal det så lite til? Dårlig anlegg, altså.
Han innleder med at det er en router, eller at det ligner på!!?OMG!!!!
Hvordan var det der med muskler i stedet for hjerne?
Han er ikke spesielt opptatt av Nordost?Han innleder med at det er en router, eller at det ligner på!!?
Jaja, rapporterte bare dritten som 20 min reklame. Han burde seriøst betale Youtube for den reklame plassen der.
Det virker som det er en fyr med 0 teknisk innsikt ihvertfall, og bare repeterer det han sier mange nok ganger i samme videoen for å overbevise seg selv om ting som ikke helt henger på greip..Han er ikke spesielt opptatt av Nordost?
Han har innom alt som ofte er dyrt uavhengig av merker.
Har irritert meg over det samme, folk som aldri kommer til poenget, og etter 2 ord vet man hva setningen skal bli, men det kommer 43 ord til med selvføleligheter, og introduksjon til introduksjonens innledning til innholdslistens resymeVet det er off topic, men noe som generelt irriterer med disse YouTube-huene, er at de trekker videoene ut i det uendelige. 20-30-35 minutter for å si noe som kunne tatt 5-6 minutter. Steve Guttenberg er en av de verste bablerne. Hadde de enda kommet med noe skikkelig kjøtt som gjorde det verdt å bruke den tiden! Heldigvis finnes det AdBlocker og mulighet for å spille av med 1.5x hastigheten ...
YouTube videos keep getting longer
An attempt by creators to make more money and feed the beast.www.theverge.com
Nevnte dette fordi jeg begynte å se på klippet over, og det går omtrent 5 minutter før han begynner å si noe som har med temaet å gjøre ...
Ad Block Plus (og lignende varianter) er en utvidelse eller tillegg du installerer i nettleseren. Hvis du bruker Chrome: https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock-plus-free-ad-bloc/cfhdojbkjhnklbpkdaibdccddilifddbHar irritert meg over det samme, folk som aldri kommer til poenget, og etter 2 ord vet man hva setningen skal bli, men det kommer 43 ord til med selvføleligheter, og introduksjon til introduksjonens innledning til innholdslistens resyme
Adblocker hva er det, og hvordan speeder man opp?
Takk for oppsummeringen. Jeg prøvde å se den, men fikk innvendig utslett etter noen minutter og ga opp. Det er antakelig et marked for slike videoer med mye tomprat uten reelt innhold, siden det later til å eksistere en del av dem. De fungerer sikkert som samlingspunkt for folk som trenger bekreftelse på kjøpene og superkreftene (hørselen) sine.Vet det er off topic, men noe som generelt irriterer med disse YouTube-huene, er at de trekker videoene ut i det uendelige. 20-30-35 minutter for å si noe som kunne tatt 5-6 minutter. Steve Guttenberg er en av de verste bablerne. Hadde de enda kommet med noe skikkelig kjøtt som gjorde det verdt å bruke den tiden! Heldigvis finnes det AdBlocker og mulighet for å spille av med 1.5x hastigheten ...
YouTube videos keep getting longer
An attempt by creators to make more money and feed the beast.www.theverge.com
Nevnte dette fordi jeg begynte å se på klippet over, og det går omtrent 5 minutter før han begynner å si noe som har med temaet å gjøre ...
Ja, mange videoer – som denne – er helt håpløse. Enda verre er det når tittelen til og med er misvisende. Du tvinger deg gjennom en halv time med prat, og så snakker de ikke en gang om det som skulle være temaet. Eller de nevner det i forbifarten. Youtube har blitt et høl, der alle og enhver skal prøve å bli annonseinntektskonger. Søketreffene er også helt irrelevante ofte, også er det disse IDIOTISKE reaksjonsvideoene ... Det hjelper litt å søke utenom Youtube-søkemotoren, f.eks. ved å skrive site:youtube.com "det du søker på, i hermetegn" i adressefeltet i nettleseren.Takk for oppsummeringen. Jeg prøvde å se den, men fikk innvendig utslett etter noen minutter og ga opp. Det er antakelig et marked for slike videoer med mye tomprat uten reelt innhold, siden det later til å eksistere en del av dem. De fungerer sikkert som samlingspunkt for folk som trenger bekreftelse på kjøpene og superkreftene (hørselen) sine.
Hæ! Er det ingen som har tro på dette!!?Husk å fylle på krystaller i dempeføttene dine
Nei nei nei nei....Hele sikringsskapet burde egentlig vært montert med et slags flytende oppheng.
Joda, noen troende er det sikkert.Hæ! Er det ingen som har tro på dette!!?
Det er vel konklusjonen på denne tråden...Joda, noen troende er det sikkert.