Morsom tegning, der man får strøm uten spenning! Dette overgår jo fysiske lover, må jo være highend de pluggene der..VoltPlug (getvoltplug.com)
Denne må jo være midt i blinken for high-end folket. Reduserer støyen på nettet.
Vis vedlegget 830490
Får strøm uten spenning?Morsom tegning, der man får strøm uten spenning! Dette overgår jo fysiske lover, må jo være highend de pluggene der..
Det er hva han påstår. Jeg må sjekke om stereoanlegget i bilen låter forskjellig om jeg har ladet på en superlader eller fra veggen hjemme, og i så fall om jeg hører forskjell om jeg brukte fabrikkabelen som fulgte med bilen eller aftermarket Mennekes-kabel. (Spoler alert: Nei.)Ikke sikker på om jeg faktisk forstod.... han hører forskjell når batteriet er ladet med "fantomkabel" ??
Skal ikke kimse av ladekabler. Det er mye bedre lyd i strømmen på batteriet på elbilen min når jeg har ladet den med ladeboksen på husveggen med 32A-kabel som henger i lufta (kabel oppløftet), enn når jeg lader med 16A kabel som ligger på gulvet i garasjen. NRK P1-damene på NRK Nyheter høres mer naturtro ut inni bilen, med sortere bakgrunn og mer 3D-effekt. Jeg synes selv nyhetene blir mindre deprimerende i seg selv, og oljeprisen viser også en nedgang etter at jeg har ladet bilen med hengende kabel.Nissen fra youtube uttaler seg om "strømrens".
Flere som bruker han som "erfaren, flink og til å stole på".
Vis vedlegget 830532
Send tipset til strømleverandørene så slipper de å øke prisen fullt så mye for oss andre.Jeg bare venter på at en strøm-fanatiker kommer med anbefaling på high-end strømleverandør.
Det mener jeg noen faktisk har gjort her inne. (eller var det et annet sted? Det ble påstått at det er bedre lyd i strøm fra fossekraft enn fra kullkraft, og det kunne høres på lyden hvem som var strømleverandør.Jeg bare venter på at en strøm-fanatiker kommer med anbefaling på high-end strømleverandør.
Og hvorfor er de kledd i bestemors gamle sofaputer?Delikate greier disse Norske kablene. Parkett ødelegger som kjent godlyden
Vis vedlegget 831181
Folks naivitet eller ekstremt dårlige smak..?De beste kablene tilfører jo som kjent noe som ikke kan måles...
Dette er lenge siden, men jeg ble sittende dyktig fast i tollen på Fornebu etter at det ble funnet ganske så mange brett med disse her nederst i kofferten min...
Morsom tegning, der man får strøm uten spenning! Dette overgår jo fysiske lover, må jo være highend de pluggene der..
Delikate greier disse Norske kablene. Parkett ødelegger som kjent godlyden
Vis vedlegget 831181
Den der får du heller sende til den personen som lagde det bildet jeg kommenterte i utgangspunktet..
Det var det jeg kommenterte med denne effektfaktor videoen." Morsom tegning, der man får strøm uten spenning! Dette overgår jo fysiske lover "
Og den "black body" strålingen de snakker om ligger ved omtrent 15 mikrometer bølgelengde. Det er noe alle gjenstander ved romtemperatur stråler ut. Inklusive dendingsen de sier absorberer strålingen. Strengt tatt påstår de at de har funnet opp en motsatt evighetsmaskin, noe som absorberer energi uten at energien omdannes til noe annet.Nå er det vel ikke en imponerende stor del vi opfatter som synlig lys, tviler på at det nevnte speilet absorberer eller reflekterer alt det andre av elektromagnetisk stråling/bølger. De kortere bølgelengdende med høyere energi går vel som regel tvers i gjennom....
Og den "black body" strålingen de snakker om ligger ved omtrent 15 mikrometer bølgelengde. Det er noe alle gjenstander ved romtemperatur stråler ut. Inklusive dendingsen de sier absorberer strålingen. Strengt tatt påstår de at de har funnet opp en motsatt evighetsmaskin, noe som absorberer energi uten at energien omdannes til noe annet.
Det virker i alle fall som om en overveldene majoritet av verdens fjottgjøker og halvtomsinger er amerikanere..... eller tar jeg feil..??
Som bergenserne her til lands?Du tar nok feil der; de er bare mer høylytte enn alla andre - som vanlig