Hører kanskje hjemme i humortråden, men forstår hva du skriver.Da er det bevist hvem som blir utsatt for mest lyd i hjemmet gjennom et liv........og hvem som er årsaken
Guttenberg sin stemme ligner på stemmen til Jon AndersonPleier å sovne av Guttenberg, har en utrolig søvndyssende stemme.
KPIP™ (Kinetic Phase Inversion Process) was developed by Caelin Gabriel after years of research into the underlying causes of various effects such as burn-in, wire directionality and the effects of cryogentic treatment. He discovered that there was an underlying core principle that burn-in and cryogenics only “partially” addressed. Once the governing principle was understood it became possible to create a processing technique and machine that could virtually eliminate the need for burn-in and cryogenic treatment.”
Jeg forstår ikke hvorfor hig-end kabelselskapene ønsker disse "fabrikk" besøkene? Det ser alltid så stakkarslig ut med en håndfull mennesker i et lite lokale. Man får garasje assosiasjoner, det ser aldri ut som en fabrikk.TAS-kanskje det mest "kjøpte og mest oppi lomma" av alle magasiner har nylig vært på "fabrikk" (dvs. terminering) besøk
Symptomatisk kan ikke produsent forklare hva deres egne begreper betyr heller.....
Men noen besøk, intervjuer og pils senere så oppnås ofte Golden Ear Awards....
Hva er K-pip lurer jeg på.TAS-kanskje det mest "kjøpte og mest oppi lomma" av alle magasiner har nylig vært på "fabrikk" (dvs. terminering) besøk
Symptomatisk kan ikke produsent forklare hva deres egne begreper betyr heller.....
Men noen besøk, intervjuer og pils senere så oppnås ofte Golden Ear Awards....
EDIT: Sa det vel selv. De fortsetter fordi de kan og folk lar seg lure.UEF Performance Enhancers are a new UEF filter for your Ethernet chain that lowers your system’s noise floor, so you hear more music with greater clarity and less noise for sweeter highs. We start with a new UEF Compound, first developed in conjunction with our flagship cable loom, SRX. When you pop one UEF Performance Enhancer in your system, you’ll find yourself listening longer and, perhaps, at lower volumes as your system seems to flow better. When you insert a second UEF Performance Enhancer, you will likely hear a magnification of what you experienced when only one filter was in your system. Improvements include deeper and tighter bass, an expanded soundstage, and detail that rises above a now lower noise floor. But be careful; UEF Performance Enhancers are powerful, so you may find yourself groovin’ late into the night!
Available online. Shipped in discrete packaging.At dette firma fortsetter å lure folk skjønner jeg ikke
Synergistic Research UEF Performance Elevator
Our first in a series of record mats with a new UEF Treatment that dramatically improves sound quality with a lower noise floor, improved soundstaging, and enhanced tonal clarity on even the finest turntables. It starts with a unique carbon fiber disc that kills unwanted vibration between your...www.synergisticresearch.com
EDIT: Sa det vel selv. De fortsetter fordi de kan og folk lar seg lure.
synergisticresearch.com skrev:"When you place the included BLUE HFT on top of the UEF Record Clamp, you experience more air and detail with a cooler and in some recordings, a more dramatic holographic soundstage. This is perfect for listening to artists like Roger Waters or electronic music with dramatic phase effects"
"When you place the included RED HFT on top of the UEF Record Clamp you experience rich tonal warmth and greater liquidity with a smoother presentation. This is perfect for vocal recordings like Frank Sinatra and Diana Krall or anytime you want greater warmth and musicality."
Tja, tipper de synes synd på oss som ikke hører disse forskjellene.Neida... de tror helt riktig at det er andre der ute som faktisk tror på idiotiet og svindelsvadaen de serverer...
Although tachyonic particles (particles that move faster than light) are a purely hypothetical concept that violate a number of essential physical principles, at least one field with imaginary mass, the Higgs field, is believed to exist.
Jeg liker tanken på å oppgi priser i dB, der 0dB er 1kr. Hvilken ekte entusiast vil vel ha bare 70dB liksom? Dette gir ikke bare en helt ny måte å forsvare priser på, men det åpner for at de med fet lommebok kan oppgradere anlegget med 10dB bare med kabler, og ytterligere 10dB ved å sette inn en pall eller 5 med "strømrensere".Bare $2290,- for vidunderet, rene røverkjøpet sammenlignet med partikkelakseleratorer ved CERN og lignende steder. LHC kostet ca 7.5 milliarder Euro, men her genererer de tydeligvis rutinemessig tachyonfelt til en kostnad som er 130 dB lavere enn LHC. Kan vel egentlig bestille billetter til Stockholm allerede, hvis de bare gidder å skrive en artikkel om den banebrytende forskningen sin.
10/100 Base-tx To 100 Base-fx Ethernet To Twisted Pair Converter 20km - Buy Ethernet To Twisted Pair Converter,A Pair Media Converter,Wdm Media Converter Product on Alibaba.comAudiofil mediakonverter, fra kobber til fiber:
Audiophile DOT Fibre Optic Media Converter (Multi-Mode) | Audio Therapy
Audiophile DOT Fibre Optic Media Converter (Multi Mode) at Audio Therapy. Learn more about these popular fibre optic kits on our website now.www.audiotherapyuk.com
Jadda, jeg kjenner igjen denne boksen men husker ikke merket. Koster hele 200,- og er kinaprodusert originalt. Denne "audiofile" kommer dog med mer innpakning som går i søpla..
Jeg så den, men tenker det var mer passende å skrive noe her.. MEN, du trenger ikke å vente! Den er her allerede!I en kommentar tl en krangel om HDMI kabler skrev jeg tidligere i dag at jeg venta på audiofil fiber....
må sjekke med en ernæringsfysiolog om fiberi kosten er bra for hørselen.I en kommentar tl en krangel om HDMI kabler skrev jeg tidligere i dag at jeg venta på audiofil fiber....