Pink_Panther
Æresmedlem
- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 10.502
Vil virke supert når man lytter til DSOTM
"Typically when I voice fuses, I pull back on resolution & bla bla bla"........Vi snakker sikringer. Dingser som er ment å beskytte komponentene dine.
Vis vedlegget 891035
Det som er fantastikalt er at dette vil være målbart bedre en Ansuz nettverk switchen til 200 000. Jeg mener det helt bokstavelig og ærlig garantertOrd blir fattige. Hadde aldri trodd dette skulle hjelpe så mye på lyden. Snakk om sort bakgrunn, lydbildet strekker seg ut i alle kanter, bassen strammes, mellomtone får den smekken den fortjener og diskant har blitt høyoppløst med detaljer en bare kan drømme om. Her snakker vi klasse "a", rør, transistor og klasse "d" samtidig - det beste fra alle. Olga Marie Mikalsen låter som Lise Davidsen. Dette overgår alt!
Vis vedlegget 891037
Helt vilt.Vi snakker sikringer. Dingser som er ment å beskytte komponentene dine.
Vis vedlegget 891035
Faktisk litt sjokkert! Alltid sett på de som en seriøs produsent men trenger apparatene titusener av kroner i strømrens så kan en lure! Ser ikke slike produkter hos feks LuxmanJeg må tilstå jeg er litt spent på hvordan Accuphase forklarer strømrenseren sin.
EnnåSer ikke slike produkter hos feks Luxman
Har som Accuphase-eier også litt vondt å svelge denne fra Accuphase.Jeg må tilstå jeg er litt spent på hvordan Accuphase forklarer strømrenseren sin.
Det hadde jeg også gjortJeg valgte en gang bort høyttalere fra en produsent, siden de reklamerte med internkabling fra Synergistic Research.
Var dette fra Accuphase?Fant denne på er nettsted, var nok ironisk ment men artig formulering like vel
»The silver ones always sound a little better too, probably because of their ability to repel unwanted photons better than the black ones, which means a cleaner sound and better soundstage.»
Fremdeles noe av det vakreste som finnes...Der forsvant all respekt for Accuphase uansett byggekvalitet
Ja hatt et par forsterkere men stoler ikke på produsenter som selger hokuspokus produkter med hokuspokus skriverier! Er kanskje ikke de gode gamle ingeniørene der lenger heller men byttet ut med noen som kun tenker profittFremdeles noe av det vakreste som finnes...
Hadde tenkt å skrive at de har forstått at folk er lettlurte, men det ordet får jeg ikke lov til å bruke mer.Ja hatt et par forsterkere men stoler ikke på produsenter som selger hokuspokus produkter med hokuspokus skriverier! Er kanskje ikke de gode gamle ingeniørene der lenger heller men byttet ut med noen som kun tenker profitt
Nokk nermere Ted Denny´s sikringerVar dette fra Accuphase?
Vakreste, mja. Trausteste, derimot ...Fremdeles noe av det vakreste som finnes...
Retter du på mitt sitat🫨
Rettelsen kombinert med det fårete gliset betyr «det du egentlig mente var».Retter du på mitt sitat🫨
Jeg tror vi skal til Sverige ...Gjettekonkurranse!
Hva har vi her?!
Vis vedlegget 895359
(Nei, det er ikke en regnbue-anus stein)
Hva med denne, hva har vi her? (Ikke fra en David Lynch kortfilm nei)
Vis vedlegget 895360
Det må være den nye kolleksjonen med HyperCryo SoundExtending WaveExpanders ?????????Gjettekonkurranse!
Hva har vi her?!
(Nei, det er ikke en regnbue-anus stein)
Hva med denne, hva har vi her? (Ikke fra en David Lynch kortfilm nei)
Mnjaa... tjaaa..Det må være den nye kolleksjonen med HyperCryo SoundExtending WaveExpanders ?????????
Patrick Liljegren. https://psiq.org/wgdpp/wgdpp_patrick_liljegren.pdf
^^^ Fyff!Patrick Liljegren. https://psiq.org/wgdpp/wgdpp_patrick_liljegren.pdf