ufo
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 12.02.2016
- Antall liker
- 1.161
fingeravtrykk beviser jo at de er håndlaget til deg av en ekte person, feelgood for kunden og hver enhet er unik.
Det er noe som heter "med ondt skal ondt fordrives", så det må vel være stygt for å få bukt med styggedommen i utstyretDu ser fingeravtrykkene der disse "steinene" har blitt formet og, ja... Det må være estetisk det mest stygge tweak produktet jeg har sett.
Blir nesten litt overrasket av å se at ennå en gang er et av de beste tweaksa beskrevet som noe med urum/urium.......og ikke bare lurium.....
Selge kan jeg lett forstå... kjøpe derimot...Jeg er genuint fascinert over at folk kjøper (og for den saks skyld selger) slike ting i fullt alvor.
Ka farsken å faen i hællvett! Fingershavtrshykkan e en del av vidundershsteinans virshkemåte, slik at tilsvarshende steina laga av andrshe sine hendershhhh vil gi et HEILT anna rshesultat. Dessuten koste unike signatursha mye pænga, å aile fingershmershka harshhhh sin egen signaturshhhh. Æ brshuke disse steinan på loffotfeske, å dævven kor mye fesk æ fårshhhh. Di kain brshukes tell AILT, så lenge di e velsigna av den ældste samen på vidda, å pessa på av sjæfsrsheinsdyrshet imæns det joikes imot nordlyset.Du ser fingeravtrykkene der disse "steinene" har blitt formet og, ja... Det må være estetisk det mest stygge tweak produktet jeg har sett.
Ja, jeg tror vi kjenner igjen det fingeravtrykket.Du ser fingeravtrykkene der disse "steinene" har blitt formet og, ja... Det må være estetisk det mest stygge tweak produktet jeg har sett.
Det var jo en herlig unnskyldning for å droppe gull til fordel for gullbelagt tråd.Ansuz Acoustics have introduced a new flagship series of audio cables and power distributors – Ansuz Gold Signature. The Ansuz development team has always known that gold has the potential to significantly increase sound quality, but unfortunately, gold can also do the opposite.
AKKURAT NÅ: –NETTET KOKERTweaks - enten de er små eller store - koster skjorta eller en arm.........så kommer
flere og flere audiofile med SJOKKERENDE(VG) opplevelser/bekreftelser.........
Deep Fake blir stadig mer avansert.......
Trist å høre folk misbruke begrepet "vitenskap" så bevisst og systematisk.Tweaks - enten de er små eller store - koster skjorta eller en arm.........så kommer
flere og flere audiofile med SJOKKERENDE(VG) opplevelser/bekreftelser.........
Deep Fake blir stadig mer avansert.......
Eller dumskapen ingen ende ta.Leste hele greiene nå. Fant også noen priser på dette også. 600k NOK for en strømledning i gold serien. Galskapen vil jo ingen enda ta....
Akkurat sånn, ja. Den minste trivielle irrelevante tullesak får krigstyper, bakgrunn i knallfarger og innledet med Akkurat nå! Dagbladet har for lengst sunket lavere enn VG. Det er godt gjort.
Minimerer innstrålte fotoner i den synlige delen av spektrumet.40 K for kabler med reflex
Barnelærdom. Hørt om fotoelektrisk effekt, eller? Einstein.Innstrålte fotoner = støy!!!
Kabelløftere fra Monacoustic. Snakk om å gjøre det komplisert! Trodde først det var en audiofil sekketralle.
Vis vedlegget 901832