Har kontakt med Reno HiFi i USA og kan få ekstra god rabatt som "trofast nøkkelkunde". Hvis mange henger seg på blir rabatten ekstra god.
Selv skal jeg ikke handle men tenkte det kunne være hyggelig og hjelpe "kollektivet" pro bono.
Alt fra First Watt er som regel Ltd edition med maks 100 produsert. Dvs at bruktprisen ofte ikke faller nevneverdig i forhold til nyprisen. First Watt har aldri hatt en eneste reklamasjon, bombesikre saker.
Har allerede skrevet litt om gruppekjøp av B4 mk2 her: http://www.hifisentralen.no/forumet...lere-forsterkere-etc/71874-first-watt-b4.html
Men men vi fortsetter i denne tråden i fall noen vil kjøpe forsterkere også.
Har holdt av 5 stk B4 i første omgang.
First Watt Products
FIRST WATT PRODUCTS
Det første vi kjør er å samle interressen og få en uforpliktende spesialpris pr enhet. Deretter finner vi ut hvordan vi kjør det med frakt og betaling. Om det blir individuelt eller samlet. Det første er nok mest praktisk (har gjort det før med et tomanns gruppekjøp). Min jobb blir egentlig å prute best mulig rabatt for alle.
Her er rykende fersk mail fra i dag:
I hope you have a nice weekend planned with lots of music. I have good news
for you and your friends! We now have B-4's, F-6's, M2 (one amp), and J2's
(two amps) all @220-240V all in stock.
Please let me know what your dream product request package is, and I'll put
all the numbers together for you. Of course the bigger the package of
product, the greater the discount can be.
Selv skal jeg ikke handle men tenkte det kunne være hyggelig og hjelpe "kollektivet" pro bono.
Alt fra First Watt er som regel Ltd edition med maks 100 produsert. Dvs at bruktprisen ofte ikke faller nevneverdig i forhold til nyprisen. First Watt har aldri hatt en eneste reklamasjon, bombesikre saker.
Har allerede skrevet litt om gruppekjøp av B4 mk2 her: http://www.hifisentralen.no/forumet...lere-forsterkere-etc/71874-first-watt-b4.html
Men men vi fortsetter i denne tråden i fall noen vil kjøpe forsterkere også.
Har holdt av 5 stk B4 i første omgang.
First Watt Products
FIRST WATT PRODUCTS
Det første vi kjør er å samle interressen og få en uforpliktende spesialpris pr enhet. Deretter finner vi ut hvordan vi kjør det med frakt og betaling. Om det blir individuelt eller samlet. Det første er nok mest praktisk (har gjort det før med et tomanns gruppekjøp). Min jobb blir egentlig å prute best mulig rabatt for alle.
Her er rykende fersk mail fra i dag:
I hope you have a nice weekend planned with lots of music. I have good news
for you and your friends! We now have B-4's, F-6's, M2 (one amp), and J2's
(two amps) all @220-240V all in stock.
Please let me know what your dream product request package is, and I'll put
all the numbers together for you. Of course the bigger the package of
product, the greater the discount can be.