Lovte å lage anlegg til junior og kameraten i sommer. Er litt på hæla men kommer vel i mål i løpet av høsten. Dette er anlegget til kameraten, han heter Jonathan men jeg kaller ham for OMPA-LOMPA. Skal få skjært ut en logo når vi er ferdige. (Junior heter Benjamin og han kalles BENNY-BOY i denne sammenhengen. Det blir logo på ham også. Dette kommer i egen tråd) ;D
KONSEPT & DESIGN:
Eminence alpha 15a + Tang Band 4" bambus fulltone
Av alle ting kappet jeg den skrå siden av den ene baffelen på feil side
Her er slik den skulle vært:
Uploaded with ImageShack.us
For å rette opp i feilen kommer jeg til å kappe den andre siden på begge slik at de blir pyramide formet med en slakk bue på toppen. Dette vil senke fulltonen men det er egentlig greit. Da blir baffelen mindre ruvende på et lite gutterom, designet blir symmetrisk og i og med at baffelen er tiltet litt bakover så kommer lyden i ørehøyde.
KONSEPT & DESIGN:
Eminence alpha 15a + Tang Band 4" bambus fulltone
Av alle ting kappet jeg den skrå siden av den ene baffelen på feil side
Her er slik den skulle vært:
Uploaded with ImageShack.us
For å rette opp i feilen kommer jeg til å kappe den andre siden på begge slik at de blir pyramide formet med en slakk bue på toppen. Dette vil senke fulltonen men det er egentlig greit. Da blir baffelen mindre ruvende på et lite gutterom, designet blir symmetrisk og i og med at baffelen er tiltet litt bakover så kommer lyden i ørehøyde.