Arm
Pou
Doo
Dennis P11
Booring race.
Pou
Doo
Dennis P11
Booring race.
Nei, fortsett med å kommentere, jeg setter pris på entusiasmenMen greit. Jeg også skal la være å kommentere heretter, så får det være opp til andre hva de gjør
Jeg synes også den kommenteringen er unødvendig, de som ikke har mulighet til å se på er ikke interesserte nok, alle har muligheter dersom man betaler. Nå plager det meg ikke noe særlig da jeg som regel ser løpene i opptak, som med det meste sport som går på etter middagen.Nei, fortsett med å kommentere, jeg setter pris på entusiasmen![]()
Jepp, jeg også tar poenget og slutter. Litt synd, men siden det er negativt for visse så er det greit.Men greit. Jeg også skal la være å kommentere heretter, så får det være opp til andre hva de gjør
Gledesdreper og lyseslukker.Kremt kremt. Hvorfor kommenterer dere løpene - minutt for minutt? Vi ser da på når løpene går..... Kremt
(jadda, jeg vet at jeg kan skrolle forbi)
Ellers gledes det til neste runde.
Blir spennende å se om de røde får skikk på begge bilene sine igjen og om sølvpilene henger mer med oksene og de røde.
Tror vi på at han australieren kjører neste sesong - selv med kontrakten han har nå?
Han kanadieren er vel løpet kjørt for tenker vi....
Det er alltid moro å rulle over Youtube etter løpene, for å se på analyser etc - noen skikkelig tullete, noen gode.
Tips på t-shirt til gledesdreperne i tråden
![]()
Amazon.com: Funny Chief Funsucker Fun Sucker T-Shirt : Clothing, Shoes & Jewelry
Buy Funny Chief Funsucker Fun Sucker T-Shirt: Shop top fashion brands T-Shirts at Amazon.com ✓ FREE DELIVERY and Returns possible on eligible purchaseswww.amazon.com
![]()