Vinyllover
Hi-Fi freak
Arm
Pou
Doo
Dennis P11
Booring race.
Pou
Doo
Dennis P11
Booring race.
Nei, fortsett med å kommentere, jeg setter pris på entusiasmenMen greit. Jeg også skal la være å kommentere heretter, så får det være opp til andre hva de gjør
Jeg synes også den kommenteringen er unødvendig, de som ikke har mulighet til å se på er ikke interesserte nok, alle har muligheter dersom man betaler. Nå plager det meg ikke noe særlig da jeg som regel ser løpene i opptak, som med det meste sport som går på etter middagen.Nei, fortsett med å kommentere, jeg setter pris på entusiasmen
Jepp, jeg også tar poenget og slutter. Litt synd, men siden det er negativt for visse så er det greit.Men greit. Jeg også skal la være å kommentere heretter, så får det være opp til andre hva de gjør
Gledesdreper og lyseslukker.Kremt kremt. Hvorfor kommenterer dere løpene - minutt for minutt? Vi ser da på når løpene går..... Kremt
(jadda, jeg vet at jeg kan skrolle forbi)
Ellers gledes det til neste runde.
Blir spennende å se om de røde får skikk på begge bilene sine igjen og om sølvpilene henger mer med oksene og de røde.
Tror vi på at han australieren kjører neste sesong - selv med kontrakten han har nå?
Han kanadieren er vel løpet kjørt for tenker vi....
Det er alltid moro å rulle over Youtube etter løpene, for å se på analyser etc - noen skikkelig tullete, noen gode.
Tips på t-shirt til gledesdreperne i tråden
Amazon.com: Funny Chief Funsucker Fun Sucker T-Shirt : Clothing, Shoes & Jewelry
Buy Funny Chief Funsucker Fun Sucker T-Shirt: Shop top fashion brands T-Shirts at Amazon.com ✓ FREE DELIVERY and Returns possible on eligible purchaseswww.amazon.com