T
TT.
Gjest
Retrospective, LEC, team radio osv
Han kjører for Nederland, men har dobbelt statsborgerskap,Vinterdekk og pauser for brøyting og salting..........DET hadde vært noe............ skjønt Belgieren hadde vel vunnet da også.
Kanskje en lagsport, der alle er vinnere er mer i din gate?Jeg har bare fulgt sporten etter at Liberty media overtok (bortsett fra noen glimt på 90-tallet), og legger merke til at hver gang de skal kjøre i USA blir jeg skeptisk.
At jeg blir skeptisk av dét men bare oppgitt av at de kjører i Midt-Østen er kanskje noe jeg bør gå i meg selv for. Er jeg mer skeptisk til at F1 - som er kapitalisme på syre, speed og meth samtidig - blir (mer) amerikanisert enn at F1 fungerer som sportsvasking av despotiske anti-demokratier??
Despotiske anti-demoktatier er det ikke litt søtt alt det vi syntes er gale med våre olje koleger i midt Østen,spesielt i disse tider hvor vii ser de såkalte sunne demokratier applauderer og til og med supplerer våpen til noen av de mest avskyelige konflikter på lang tid .Jeg har bare fulgt sporten etter at Liberty media overtok (bortsett fra noen glimt på 90-tallet), og legger merke til at hver gang de skal kjøre i USA blir jeg skeptisk.
At jeg blir skeptisk av dét men bare oppgitt av at de kjører i Midt-Østen er kanskje noe jeg bør gå i meg selv for. Er jeg mer skeptisk til at F1 - som er kapitalisme på syre, speed og meth samtidig - blir (mer) amerikanisert enn at F1 fungerer som sportsvasking av despotiske anti-demokratier??