TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Jeg har ikke konkludert med noen ting, men resutatene viser allerede at Russell er foran.
Samtidig med The Rolling Stones!
Stroll har vel ikke verdensmester kapabiliteter, selv om han kjørte Red Bull eller Ferrari?Jeg blir litt overrasket av Stroll denne sesongen, på en positiv måte!
Ja, han har gullskje i munnen, men nå i 2024 har han faktisk vist gode takter. Jeg tror ikke han når opp, men alikevel er det artig at han presterer (selv med milliarder i ryggen!)Stroll har vel ikke verdensmester kapabiliteter, selv om han kjørte Red Bull eller Ferrari?
les: Veldig rik pappa
Ja, det er uansett hinsides hva som kreves her, tror vel de fleste av oss, meg inkludert, hadde ikke engang greid en runde i Stroll sin bil i "lusetempo"Ja, han har gullskje i munnen, men nå i 2024 har han faktisk vist gode takter. Jeg tror ikke han når opp, men alikevel er det artig at han presterer (selv med milliarder i ryggen!)
Trodde du var med familie nå SevaldMå huske. Stå opp, ikke røre mobilen. Så på dass, ikke røre mobilen, frokost, ikke røre mobilen. Et helvete med de løkene som skal kjøre raserbil på rare steder i verden
Bingen nåTrodde du var med familie nå Sevald
Alt for tidligBingen nå
Skal se F1 morgen og så på grisefullaAlt for tidlig
Jeg skal se på seiling imorgen tidlig, SailGP fra ChristchurchSkal se F1 morgen og så på grisefulla
Ingen seiling i Christchurch ..... noen hadde sette en delfin i områdetJeg skal se på seiling imorgen tidlig, SailGP fra Christchurch
Bedre enn F1
Gutta seiler 50+ knop, I seiling har de nå en egen rolle: flight controller
Han er 17 årMartinius på første i F3. Morro
Så det på reprisen i formiddag , veldig moro. En til man får følge med på.1ste plass til Martinius i sprinten!
Ja, nå må vel UP gi ham bot for å kjøre uten førerkort.Han er 17 år
Free practice og kvalik til Dennis Hauger ..... det jo tildels nesten utklassingÅpnet ikke telefon eller annet som kunne spoile noe i dag før etter at jeg fikk kjørt gjennom F1 kvalik, F3 sprint og til slutt F2 sprint.
Bra levert av begge de norske, kansje "uflaksen" til Dennis endelig er borte
En sjelden god lørdag for en F123 entusiast. Man hadde kanskje forventet Ferrari enten på topp eller nærmere enn Sainz som stadig imponerer. endte opp bak Max, men ingen er vel egentlig overrasket... Charles slet litt med bilen i Q3 så han hadde nok mere inne.
Mercedes overraskende svake på kval, så får vi se racepace i morgen. Spørs om Ferrari etter denne sesongen er like fornøyd med dealen de gjorde med Lewis, akkurat nå virker det som om han mangler litt edge, som Riccardo har manglet i mange år... Jeg ville vel tatt sjansen på Lawson i stedet for Riccardo hos RB asap, Tsunoda imponerer ift. Riccardo, mangler kanskje litt på ett helt løp, men så lenge Honda er med så har han sete.
Sjelden man har hørt en mer fornøyd Ocon etter å såvidt ha greid å komme til Q2
Blir flymodus når jeg legger meg i kveld og søndag morgen/formiddag til jeg har fått sett alle 3 løpene.
Det gledes