EnigJeg håper inderlig at de bruker noen av de unge nye, mange talentfulle reserver rundt omkring og i andre klasser. Jeg personlig er ikke veldg glad i resirkuleringen av tidligere førere, må i så fall være i et team sammen med en "rookie", Russel trenger ingen "fadder" er nå min mening. Er mer for at ex førere heller birdrar på andre måter i teamet om de på død og liv vil tilbake tli sirkuset.
Jeg vil ha flere rookies inn som er sultne og "gale" ;.) enn de som har lagt opp og angrer...
Om jeg kan legge noe til i forhold til rookies sine muligheter i F1; ser man på de siste års toppførere, Drugovich, Lawson, Doohan, Pourchaire, Vesti, Iwasa med flere, som har sterkere aktører/sponsorer bak seg, har heller ikke lykkes så lett å komme til F1. Tenker man på Hauger sine sjanser, er de enda mindre, uansett om han skulle vinne mesterskapet i F2 i år. Det er bare å se hvor flere rookies 'henger' i pit over tid, som etterhvert ser andre veier, bl.a pga. teamene holder på sine eldre førere, og betalførere. En skal være veldig heldig å treffe riktig tidspunkt på å få den sjansen, enten å hoppe inn,(Bearman f.eks) eller større omrokkeringer i førermarkedet.
Mener det var en av tankene bak rekkefølgen, blir uansett litt frem og tilbake, har litt å gå på for å få kortest mulig reisevei gjennom hele sesongen...Suzuka (deilig bane!) har pleid å være sent i sesongen, nå er det tidlig. Er det fordi F1 vil ha ned antall reisekilometer i løpet av året?
Tror nok han må finne annet å kjøre en F1, med mindre det skulle bli et stort mannefall der. Hauger viser ikke akkurat outstanding takter. Han minner meg mye om Bottas; kjører bra, tar ingen store sjanser, og blir passert av andre mer pågående førere...
For Hauger sin del, finner han nok en annen vei etter denne sesongen. Jeg håper selvølgelig på F1, men som nevnt over, det er vanskelig. Formel E kan være vel så interessant i fremtiden, evt. Porsche-cup, DTM, WEC. De også store motorgrener, men det er utenlands.
Tror ikke det hadde vært lurt. Da ville en kun snakket om de gamle heltene som ikke får kjøre lengre. Alle venter på den dagen det kommer en ny MV. En som kan slå han på banen, og ikke en som vinner fordi MV må pensjonere seg.De burde/kunne ha tidsbegrensning på hvor lenge man kan kjøre F1. F.eks. etter 5 år må du gi fra deg plassen.
Fikset det for deg.Alle venter på den dagen det kommer en nyMV. Bil
70 prosent rettFikset det for deg.
Puh… den dagen en av de andre teamene har en bedre bil en RB så slår de han , akuratt som Hamilton gjorde med best bilTror ikke det hadde vært lurt. Da ville en kun snakket om de gamle heltene som ikke får kjøre lengre. Alle venter på den dagen det kommer en ny MV. En som kan slå han på banen, og ikke en som vinner fordi MV må pensjonere seg.
Enige i det. Men hva om en av de andre teamene får en like bra bil som RB? Altså ikke bedre. Poenget mitt er at RB har den raskeste bilen, og MV er den raskeste sjåføren. Hvor ofte gjør han en feil?Puh… den dagen en av de andre teamene har en bedre bil en RB så slår de han , akuratt som Hamilton gjorde med best bil
Var dette tull, eller sa han dette? Løye uansett
4-0 nå! Blimey!
Følte på det samme under Hamilton-æraen.En av årsakene til at jeg har mistet interessen for F1.