Pink_Panther
Æresmedlem
- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 10.414
Spenningen ligger i om når McLaren og Norris eller Piastri vinner WM. Noen som tør sette penger på at det skjer neste sesong?
Shit, må ha vært en skjellsettende opplevelse!
Helt normalt!!Er det noe galt med meg når jeg heller vil være hjemme å se P3 og kval enn å bli med kjærringa på Over Oslo på lørdag (er spådd kjipt vær)
Men har vel ikke noe valg denne lørdagen... Må passe på å ikke åpne nyheter, some, hifisentralen eller annet, kun bruke telefon som betalingsmiddel....
Ja stærkt av Mclaren tross brann å ta den og ja opp til flere som kan vinne i morgen Bilene virker jevnere en på lenge så mere opp til fører JaNorris i pole. Spennende. Mercedes har også fått snurr på hjulene. Gleder meg til i morgen.
Lando er på krigstien!
Dette ble litt som spillet Master Mind (for oss som har levet en stund) Du får tre hvite, som betyr riktige førere, men feil plassering!Skal vi gjette litt på pallen i dag? Blir egentlig litt bingo, da det er åpnere i toppen enn på lenge. Å tipper Max eller Norris på topp, er nok det som gir lavest odds, men jeg har lyst å tippe sett med litt underholdene øyne. Jeg setter Lewis på topp, så Norris og Max på tredje. Jeg tar nok veldig feil, men håper på god underholding i dag
Synd med sikkerhets bilen på slutten. Tror han kunne kjempet om seieren. 2 plass er uansett meget bra2 plass til Stenshornet