coolbiz
Hi-Fi freak
P8 for Dennis! Daruvala på P12.
Ja veldig, som bambi på isen med 1000 hester formel 1 bil på bløt underlag. Gøy med latifi, håper han gjør der bra på kvalikDet var knalltøfft. Latifi på topp!
Ingen tvil om at Verstappen er en stor begavelse som sjåfør betraktet. Men det han har vist som menneske har tidvis vært sterkt diskutabelt, derfor har jeg vanskelig for å unne ham denne suksessen. Altså, det er udiskutabelt at han er ekstremt førertalent, sånn sett fortjener han det selvsagt. Men jeg ser heller at folk som Hamilton eller Vettel vinner, rett og slett fordi dette er sympatiske mennesker.For et herlig F1 løp, om man ikke er blodfan av Ferrari da.
Imponert over Max og Mercedes. Undrende, men ikke overrasket over de rødes disposisjoner.
Vel, jeg synes det er bra at den beste vinner og nå er Verstappen/Red Bull best. Vettel har jeg respekt for, men Hamilton har jeg aldri likt, synes ikke han er noe sympatisk.Ingen tvil om at Verstappen er en stor begavelse som sjåfør betraktet. Men det han har vist som menneske har tidvis vært sterkt diskutabelt, derfor har jeg vanskelig for å unne ham denne suksessen. Altså, det er udiskutabelt at han er ekstremt førertalent, sånn sett fortjener han det selvsagt. Men jeg ser heller at folk som Hamilton eller Vettel vinner, rett og slett fordi dette er sympatiske mennesker.
Fair enough. Hva har han gjort av usympatiske handlinger?Vel, jeg synes det er bra at den beste vinner og nå er Verstappen/Red Bull best. Vettel har jeg respekt for, men Hamilton har jeg aldri likt, synes ikke han er noe sympatisk.
Tullete utsagn. Han er en av førerne som gjør F1 verd å følge med på.Fyren er gammal og burde legge opp
Kanskje ikke så rart når det stadig kritiseres for at man kommenterer i denne tråden. Det er jo engang slik at er man skikkelig engasjert, om det er fotball, ski eller annen idrett, så får man lyst til å kommentere med stor entusiasme hva den man holder med gjør og hva som skjer i løpet. Men besserwissere og andre, mener slikt ikke sømmer seg. Typisk norsk. Det er bare å sammenligne en norsk kommentator mot en fra feks spania. At man nesten kan spå hvem som vinner årets sesong, er en ting, men det vil være mange spennende løp framover uansett. Vi har jo vært igjennom sju sesonger med samme vinner tidligere og nå en det tydeligvis en ny en som skal dominere. Men trist at denne tråden dør ut uansettTråden dør ut omtrent i takt med spenningen i VM, sånn det ser ut.
"Kritikken" var vel en som stilte et lite spørsmål om det var nødvendig å ha en konkurranse i å være raskest ute med å opplyse om siste rundetider?Kanskje ikke så rart når det stadig kritiseres for at man kommenterer i denne tråden. Det er jo engang slik at er man skikkelig engasjert, om det er fotball, ski eller annen idrett, så får man lyst til å kommentere med stor entusiasme hva den man holder med gjør og hva som skjer i løpet. Men besserwissere og andre, mener slikt ikke sømmer seg. Typisk norsk. Det er bare å sammenligne en norsk kommentator mot en fra feks spania. At man nesten kan spå hvem som vinner årets sesong, er en ting, men det vil være mange spennende løp framover uansett. Vi har jo vært igjennom sju sesonger med samme vinner tidligere og nå en det tydeligvis en ny en som skal dominere. Men trist at denne tråden dør ut uansett
Det var mer enn det. Bare å lese seg bakover..."Kritikken" var vel en som stilte et lite spørsmål om det var nødvendig å ha en konkurranse i å være raskest ute med å opplyse om siste rundetider?
Å lese bakover nytter ikke, mange slettede innlegg.Det var mer enn det. Bare å lese seg bakover...
Jeg skal ikke kommentere noe mer om dette, eller om noe mer her i denne tråden , så får de sutrende få ha denne tråden i fred.
WhateverÅ lese bakover nytter ikke, mange slettede innlegg.