Ingen knallstart fra Stenshorne...Det norske Formel 3-talentet har signert for McLaren
18 år gamle Martinius Stenshorne er klar for juniorprogrammet til Formel 1-teamet McLaren.www.vg.no
Håper det, har 50kr på oddsen på at blir sikkerhets bil med 2,6 i odds så blir en holden mann daTror løpene i helgen kommer til å bli preget av avkjøringer og sikkerhetsbil. Tror det kommer til å havne noen biler i grusfellene Blir en spennende helg
21 nåStenshornet på23 i sprinten, han må SPEEDE!!
Travel dag for Bernd MayländerBlir mest å pløye grusen i F3 sprinten
Enig, her er det kvaliken som gir mest spenning i F1, hvis det ikke skulle begynne å regne på søndag da, da kan det bli bingo :-DSnart klart for den kjedeligste (imo) F1 runden på kalenderen og her er de aktuelle tidene i Monaco
Vis vedlegget 1026443
Snart klart for den kjedeligste (imo) F1 runden på kalenderen og her er de aktuelle tidene i Monaco
Jeg hadde egentlig glemt at det var Monaco nå. Det er jo ikke det mest spennende løpet akkurat. Har vært mer opptatt av å høre på musikk enn å se på paraden gjennom gatene der nede. Det eneste løpet i året hvor jeg håper på regn. Får se på treningen senere.Enig, her er det kvaliken som gir mest spenning i F1, hvis det ikke skulle begynne å regne på søndag da, da kan det bli bingo :-D
Han tok det mer som en trening for å bli bedre kjent med banen og kjørte rolig og pushet om hverandre, for å være bedre rustet til løpet i morgen. Hadde uansett ikke sjans for å kjøre seg opp til poeng i dag.Ser på F3 løpet nå, og ifølge kommentatoren så gidder ikke Stenshorne engang å prøve og kjøre forbi bilen foran, fordi det i praksis er "umulig" å kjøre forbi i Monaco. Jeg håper virkelig at det blir regn når F1 skal kjøre.