Politikk, religion og samfunn Fornøyd med valget?

Fornøyd med valget?

  • Ja

    Stemmer: 43 43.4%
  • Nei

    Stemmer: 28 28.3%
  • For tidlig å si ennå

    Stemmer: 16 16.2%
  • #¤!"%#"§!!!

    Stemmer: 8 8.1%
  • Har det vært valg?

    Stemmer: 3 3.0%
  • Interesserer meg ikke

    Stemmer: 1 1.0%

  • Totalt antall stemmer
    99

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.742
    Antall liker
    10.165
    Torget vurderinger
    2
    Høyre har fått mange stemmer men neppe alle på grunn av sin politikk, men mer takket være denne regjeringens og Ap sine misærer.
    Det eneste Høyre trengte å gjøre var å sitte stille i båten.

    Intet av det som har gått galt mht strømpriser, vindmøller,samer, renter,inflasjon eller industri tror jeg Høire har noe bedre løsninger på.

    Ved neste valg håper jeg det blir spørsmål om enegiutgygging og vind og solkraft. Det er helt ufattelig at dette overlates til private og finansspekulanter og ikke skjer i fullstendig regi av Statkraft/Staten.
    Da vannkraften blebygget ut var Norge et fattig land dom trengte utenlandsk kapital for å på kraftutbygginger, men allikevel sørger lover og forvalting for at kontroll og eierskap i meget stor grad er under nasjonal og offentlig eie/kontroll.Men det synes det å være slutt på for utbyggingav grønn energi fremover. Når Norge er søkkrikt og kan bygge ut med 100% eierskap lar vi allikevel utenlandske fond og selskap investere styre utbyggingen, og ende opp med kontrollen, og inntektene. Det en en komplett og utilgivelig skandale om norske politikere ikke sørger for at vårt felles arvesølv med evige fremtidige inntekter og ren energi blir eid driftet og forvaltet oss selv , dvs Staten.

    Det/de parti som deler dette skyndet får min stemme om 2 år. Det blir neppe Høire, og heller ikke Ap ser det ut til om ikke Giske etterfølger Støre plutselig
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.723
    Antall liker
    94.195
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Er vel sånn middels fornøyd med valget her i Norges største landbrukskommune Indre Østfold. Det er vel ikke annet å vente at Senterpartiet fortsetter med makten i fire år til, men det holdt bare så vidt. Frp har fosset fram og har tatt noen plasser fra både SP og Ap, mens Høyre og de andre mest har stått på stedet hvil. Ordfører Saxe Frøshaug (Sp) har gjort en god figur siden kommunesammeslåingen (Trøgstad, Eidsberg, Askim, Spydeberg og Hobøl) for noen år siden og er etter min mening helt greit at han fortsetter. Det kunne vært verre 🙂


    IMG_4570.png
     

    MartinSandvik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.03.2008
    Innlegg
    797
    Antall liker
    491
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    8
    Hva i allverden er det som får så mange til å stemme Venstre??
    De kan være lei av dagens styre.
    Lei av å stå på dørstokken til Robek.
    Lei av kameraderi og dårlige løsninger.
    Lei av manglende bakkekontakt hos ledelsen.

    Så kom Venstre med en ordførerkandidat som har ett godt rykte i byen.
    En som har lang erfaring fra næringsliv som de ser kan hjelpe å stoppe mye av galskapen (hvorfor bygge et sykehjem til x+400M når kommunen allerede eier ei tomt hvor de kan få opp ett nytt sykehjem til x som i tillegg vil være nært andre helseinstitusjoner og sykehjem)
    Osv osv osv.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.336
    Antall liker
    6.741
    I Trondheim holder Høyres ordførerkandidat Kent Ranum, pressekonferanse nå, sammen Venstre, KrF, PP, SP, og MDG. En uvanlig komposisjon, og ingen ting er avgjort ennå. INP har blitt enig med den røde siden.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.654
    Antall liker
    10.131
    Fullt kaos i Skien og Porsgrunn. Høyre er ikke engang enige innad. Jeg har en liten mistanke om at vindkraft er et sentralt tema.
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    15.623
    Antall liker
    12.245
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Ingrid Evertsen - aka Mossa - setter halen på grisen..

    Som alle kan forstå så er Støre lei sæ for ett ekstremt dårlig valg
    Når han oppsummerer - i den grad det er oppsummering, nevner han ikke fattigdommen og matkøene med ett eneste ord - ikke ett eneste ord
    I Dagsrevyen for ett par dager siden fikk vi presentert en ny mathall - så stor som en flyhangar - det tyder ihvertfall ikke at planene er at matkøene skal ned - tvert imot ..
    Han nevner den pinlige strømstøtte til det kjedsommelig - STRØMSTØTTE til folkets egen eiendom
    ‼️

    IKKE ett ord om Acer eller hans elskede EU og hans «dear Ursula» - MEN om to år altså - om to år kan Støre være med i Skal vi danse eller det helt nye folkekonseptet Skal vi skjemmes …
    Æ legg mæ i press i nykjolen …24 måneder …folkets melding - «vanlige folks» melding kommer til å bli klinkende klar …Gå hjem
    ‼️
     
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    7.108
    Antall liker
    10.605
    Ingen slår Sandnes Høyre, makan til tull, vas og løgner skal man lete lenge etter, han lederen der hadde ikke jeg kjøpt bil av. Vi velgere burde hatt reklemasjonsrett på valget.
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn