To gongar.Nei. Jeg bruker sykkelhjelm til stisykling, dog.
...hmmm . Hvor mange ganger pr. år må man gjøre noe før man kan si at man "bruker å" noe som helst?![]()
|
To gongar.Nei. Jeg bruker sykkelhjelm til stisykling, dog.
...hmmm . Hvor mange ganger pr. år må man gjøre noe før man kan si at man "bruker å" noe som helst?![]()
en fantastisk tankegang... fantastisk skremmende om sine egene evner... verken du eller noen andre er supermann og kan slå de fysiske lover angående reaksjonstid osv osv.. logikken i din tankegang gjør at jeg smått tenker på alle figurene man møter i mørket som kommer med nærlys og tåkelys på.. "for det gir jo bedre lys og større sjangs for å se farer"... ikke alle fulgte med i naturfagtimene...Ikke i det hele tatt. Jeg er bilist, men med oppdaterte sanser. Jeg sitter ikke og børster på en skjerm når jeg kjører. Ikke inntar jeg måltider og drikke heller. Jeg ser. Jeg hører. Jeg tenker. Taktisk kjøring.
Tidligere var det ikke nødvendig å ikle seg klovnens uniform ved utendørs ferdsel. Det burde det ikke være nå heller.
Selvsagt kan man like begge, og det bør man. Kompromissløse musikere med mer integritet enn hele generasjonen etter dem til sammen.Kan man like The Smiths og Joy Division samtidig eller må man velge?
Sa han, iført refleksforkle!Parmesan er djevelens flass!
Jeg trodde det var proletarenes oppmalte stortånegler.Parmesan er djevelens flass!
Tøysekopp, lutefisk, rakfisk, gravet fisk er da delikatesser som tidvis hører hjemme i et hvert hus tilknyttet offentlig infrastruktur.Jeg er klar over at artens overlevelse til tider har vært avhengig av vår evne til å fortære og fordøye bedervet mat. Men i dagens overflod, er det virkelig nødvendig? Forbereder dere dere på en kommende apokalypse?
Nå avviser jeg fisk som egnet menneskføde, så det kvitter for meg om du tørker og kryddrer den med plumbo eller graver den ned bak utedoen.Tøysekopp, lutefisk, rakfisk, gravet fisk er da delikatesser som tidvis hører hjemme i et hvert hus tilknyttet offentlig infrastruktur.Jeg er klar over at artens overlevelse til tider har vært avhengig av vår evne til å fortære og fordøye bedervet mat. Men i dagens overflod, er det virkelig nødvendig? Forbereder dere dere på en kommende apokalypse?
Kan nok telle dem på to hender.Du har ikke mange 7"!
Det er en fin linje som skiller de med integritet og de pretensiøse. Fortsatt usikker etter en dag med The Smiths og søker atter tryggheten hos Primus.Selvsagt kan man like begge, og det bør man. Kompromissløse musikere med mer integritet enn hele generasjonen etter dem til sammen.
Pusher ikke Primus også det pretensiøse, selv om de har en mer tydelig humor?Det er en fin linje som skiller de med integritet og de pretensiøse. Fortsatt usikker etter en dag med The Smiths og søker atter tryggheten hos Primus.Selvsagt kan man like begge, og det bør man. Kompromissløse musikere med mer integritet enn hele generasjonen etter dem til sammen.
Primus er Les og Les er en "cool cat", helt upretensiøs!Pusher ikke Primus også det pretensiøse, selv om de har en mer tydelig humor?![]()