Da var det jammen godt han husket å si fra.Forfatteren ønsker ingen oppmerksomhet i forbindelse med sin fødselsdag den 4. januar.
Høres ut som en plan, men jeg ville nok tweaket den noe.Dais-drivverket koster nok 55-60.000 Kr, tenker jeg. En mail til Endpoint-Tom Egil gir svaret på et blunk. tom@endpoint-audio.com
En 12" Jelco SA-750LB som er en glimrende arm og fantastisk mye for pengene, får du fra Audioaktøren i Vestfold for 6.300 Kr, og en kabel til denne fra samme produsent/forhandler for 1400 Kr. Kabelen kan du selvsagt kjøpe i andre varianter også.
Da har du drøyt 30K igjen av budsjettet til pickup. Litt voldsomt, kanskje? Eller helt greit?
På Dais kan du i og for seg bruke kortere armer enn 12" også.
Vil du bruke opp litt mer av budsjettet på en litt mer flashy arm, kan du jo høre med Endpoint hva han kan levere fra Wilson Benesch, f.eks.
...Eller hva, Lagga?
.Forfatteren ønsker ingen oppmerksomhet i forbindelse med sin fødselsdag den 4. januar.
Du deler den med min søster, så jeg får vel sende henne noen gratulasjoner og gode ønsker i det minste.Forfatteren ønsker ingen oppmerksomhet i forbindelse med sin fødselsdag den 4. januar.
Dais er en no-brainer på dette nivået, men så ser jeg det ligger en svært spennende Reed-arm på torget...
Det ligger og en Miyajima Kansui på torget, samt en Air Tight PC-7. En ZYX R-1000 også.
Pussig at ingen har plukket de opp forlengst...
Noe slikt er vel sånn omtrent akkurat på budsjett og.
/ Morten
Begynner forfatteren å gå tom for inspirasjon, siden han føler for å rakke ned på tilfeldige forbipasserende? Litt smakløst, iofs.fremtoningen til den mannen i gul refleksjakke med tilhørende praktfull bukse han observerte i byens gågate. Som et tilbakestående barn på 185 centimeter og 115 kilogram . Lett vaggende ganglag.
Har du begynt å bli en selektiv SJW?Begynner forfatteren å gå tom for inspirasjon, siden han føler for å rakke ned på tilfeldige forbipasserende? Litt smakløst, iofs.fremtoningen til den mannen i gul refleksjakke med tilhørende praktfull bukse han observerte i byens gågate. Som et tilbakestående barn på 185 centimeter og 115 kilogram . Lett vaggende ganglag.
Har du begynt å bli en selektiv SJW?Begynner forfatteren å gå tom for inspirasjon, siden han føler for å rakke ned på tilfeldige forbipasserende? Litt smakløst, iofs.fremtoningen til den mannen i gul refleksjakke med tilhørende praktfull bukse han observerte i byens gågate. Som et tilbakestående barn på 185 centimeter og 115 kilogram . Lett vaggende ganglag.
For all del.Forfatterener i konstant brist på materiale og forbeholder seg retten til å hente inspirasjon fra forbipasserende individ. Når det i tillegg er oppstått en trend rundt det å kle seg som tomsing er det forfatterens privilegium og plikt å kunne/ville belyse dette tragiske faktum.
Asylguldress med refleksbånd var det ikke et menneske på rett side av gjerdet rundt Gaustad som iførte seg for ti år siden. Nå vagger halve nasjonen rundt i det.Frivillig. Gjerne supplert med hodelykt-i byen.