Forsøk på en verdig måte å muliggjøre beskrivelsen av Jerrys og Mikaels sjenanse

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.290
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Det er en del matvarer med "ekkelt" opphav. Det får vi tåle. At stoffer i en matvare også finnes i noe ekkelt, er vel ikke så ille? Alternativet blir vel til slutt å bli veganer. ;) Skulle tatt seg ut!

Trondmeg

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Antall liker
    8.408
    Torget vurderinger
    12
    Å spise planter som gud vet hva slags ekskrementer har livnært? Skulle tatt seg ut :)

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.029
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Forfatteren skal nå vaske tøy og støvsuge. Livet er en fest! Heldigvis kan det skje med bistand av Jerry.

aam01

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2014
    Antall liker
    2.453
    Sted
    Sandvika
    Torget vurderinger
    5
    Parmesan er djevelens flass!
    Øøyyyy! Jeg kommer med et personangrep ;) - tulling!
    Siden denne tråden har promotert parmesan som menneskeføde, synes jeg en lenke til en fersk artikkel hører hjemme her og bidrar til å sette temaet i et mer realistisk lys. Mens trådstarer/forfatter/hovedperson håner refleksvester og 5 seters rullestoler, leter han selv frem ingredienser fra avfallsdunker og skyller som selv svinet unngår .

Lukten består av fettsyrer som finnes i harskt smør, parmesanost, og (håper du ikke spiser mens du leser dette) - menneskelig oppkast.
    Virker mot sykkeltyveri - Holder tyven borte med harskt smør, ost og spy - DinSide
    Voksne mennesker sykler ikke, det tilhører barndommen. Derimot spiser voksne mennesker parmesan.

crosswind

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Antall liker
    14.796
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    14
    De Y-stolarna du har, vilket träslag är det? Skal gå till beställning snart och är nyfiken på om de jag ser i bakgrunden är eik?

Dr Dong

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Antall liker
    14.007
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Siden forfatteren i dag er bundet opp i innetjeneste, så tar jeg meg den frihet å poste det daglige brobildet for at vi ikke skal bli overfalt av abstinenser.

Vernet bro, og i høyre kant deler den voldsomme elv med 3 knops fart seg i to; styrbord på neddrift fører til forfatterens bro over til bruspulveradelen og gjødselselsspredde jorder; babord blir snarveien til harryhandel med båt.

Det siste bildet angir flodens retning mot forlatte særpinger, og også mot ANM der han sitter og prøvesmaker parmesan og lytter til digitalis i vakuumet mellom de to byer i landskapet uten motstand.

Selv inntar jeg en kontemplativ øl på haugen i latteland! Ungjentene har forstått at våren er her, og de ammende mødre vasker bleier i heimen.

image.jpg

image.jpg

(Det skal innrømmes at bildene ble tatt i går kveld mens jeg satt barnevakt for livlægens barnebarn.)

Sist redigert:

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.029
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Det er et godt driv med den Ortofon greia som egentlig er pickupenes svar på Kon-Tiki. Sammen med roterende tysk stål og kobber og 12 tommer Jelco låter det på en måte som bare er rett.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.029
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Det må legges til. Faen- hadde glemt hvor fin den plata er. Blir nesten rørt her.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.029
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Forfatteren har enda ikke kommet seg etter overstående uttalelse om at voksne ikke sykler. Den eneste sport av interesse utenom motoriserte grener og fabelaktig trening. Men så er undertegnede enkel.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.029
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Black and White er en av de tøffeste utgivelsene fra rampeguttene the Stranglers. Oppdaget av undertegnede da Aural Sculpture ble innkjøpt utelukkende basert på coveret fordi han ene så praktfull arrogant ut. Aural er deilig. B&W rå og så jævlig smartdirty.
    20170319_173927.jpg

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.827
    Torget vurderinger
    27
    Da vil f.eks en SPU eller EMT med rette slipingen kunne gi deg en presentasjon som skiller seg litt fra det man opplever fra mye moderne high-end.
    Jeg er på ingen måte forundret ...

SPU er et godt supplement til de mer korrekte og nøytrale pickuper. Nå ble det EMT-er på meg, men ser ikke bort i fra at en SPU kommer i heimen en gang i fremtiden.

Har selv tilbrakt tid på jobb i dag og spiller for øyeblikket sløy jazz på en AT33 Mono mens jeg nyter et glass av denne.

Varme tanker sendes sørover!

IMG_0636.jpg

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.029
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Live Rust på Yugoslavisk ganske god pressing. Kjøpt i en eventyrby på Makarska riviera .
    20170319_175853.jpg

crosswind

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Antall liker
    14.796
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    14
    Da vil f.eks en SPU eller EMT med rette slipingen kunne gi deg en presentasjon som skiller seg litt fra det man opplever fra mye moderne high-end.
    Jeg er på ingen måte forundret ...

SPU er et godt supplement til de mer korrekte og nøytrale pickuper. Nå ble det EMT-er på meg, men ser ikke bort i fra at en SPU kommer i heimen en gang i fremtiden.

Har selv tilbrakt tid på jobb i dag og spiller for øyeblikket sløy jazz på en AT33 Mono mens jeg nyter et glass av denne.

Varme tanker sendes sørover!

Vis vedlegget 431750
    Och det är precis det jag är ute efter med Garrard-projektet. Ett suplement till den mer korrekta och neutrala Grasshoppern. Mot det varma, organiska, köttfulla och engagerande.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.029
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    ZZ på SPU er veldig fett for å si det forsiktig. Måtte bare forfatteren av denne ganske utmerkede tråd snart motta sine vederlag for sitt arbeide med å skildre de grusomme tilstander som passerer for øynene til de horder som ferdes her inne og som upåvirket og likeglade fortsetter din ferd mot stupet og un'elegante exit. Med vederlag i hende kunne man gi seg transformatorer og riaa i vold. Forstår ikke folk dette?

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.029
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Det er gull i de forsølvede skiver. CD er flott og det er galskap å se folk kvitte seg med et fantastisk medium som har gledet undertegnede fra 1989. Da ble de billige nok! Og de spilte jo forrykende i forhold til den bedritne platespilleren fra Rega man hadde.
    Glasset heves mot klasse A transistor og digital glede.
    20170319_192950.jpg

20170319_192834.jpg

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.290
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Med vederlag i hende kunne man gi seg transformatorer og riaa i vold. Forstår ikke folk dette?
    Hva slags RIAA-trinn spilles det på nå? Ser du ønsker deg MC-RIAA, men da er kanskje MM-RIAA og god, gammeldags trafo akseptabelt også.

Mer fullblods det, synes jeg. ;)

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    8.474
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    Vær glad for at vi har disse merkelige folka på Nord-Vestlandet, som lager saft og syltetøy for nasjonen som fyker rundt i snøggbåter fra brødrene. Men det er som oftest godt å komme hjem fra slike steder, det hotellet virket som stedet Gud glemte. :rolleyes:
    Bra du handlar syltetøy med etikett på nynorsk . dei har best smak. Dersom du ikkje har syltetøy utan etikett, då (slikt ein lagar sjølv). Når det gjeld hotell, brann min lokale favoritt ned i november, og det er ikkje sikkert dei greier å få det opp att (forsikringssvindel, ser det ut som) Men ta i staden ein tur til Mundal Hotell i Fjærland når sommaren kjem, Så kan du kombinere det med ein runde i bokbyen. Du finn sikkert eit par bøker du likar. Og på hotellet- spør om du kan ta Walter Mondale-suiten. Der fekk eg bu ein gong.....Dette hotellet har løyndomar eldre enn vinylen....

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.029
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Mekanisk testing av limskjøter krever verktøy som vil virke skremmende på folk i Lattebeltet.
    20170320_131209.jpg

Fremdriften er imidlertid den samme som på de karosserikledde rullestoler fra hovedstaden.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.029
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Grått og trist utenfor arbeidsplassen. Vinteren gir ikke slipp.
    20170320_182048.jpg

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.029
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Vår venn er meget spent. I morgen kommer en av de virkelige Herrene. En som sitter ved et av de beste bordene. En som holder konversasjonen igang og som stadig kommer med artige poeng og anekdoter slik at måltidene formelig flyr avgårde og folk knapt kan forstå det alt er over. Han har aldri sett i vår kjære venns retning frem til nå -før det ble signalisert at et møte var av interesse. Bare Herren ikke fungerer som spion for den slu Hoffråden. For ikke snakke om Dr Lassemann. Hårene reiser seg på armen bare ved tanken.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn