Laban MK3
Hi-Fi freak
Product of Vinnland
Det var med tårer i øyekroken jeg så denne , trist du ikke la den ut for et år tilbake da hadde jeg hatt mulighet til å bli den nye utrolige stolte eier av en TD 521 .Det er bare å beklage at vår kjære venn og helt har demonstrert bevisstløshet av klasse ved å tilby en Thorsens TD521 på markedsplassen. Det er en Thorens det var snakk om og et scoop er det. Vakker er den. Et instrument gitt av überguden. Til salgs i Rustbeltet. Kongerikets Dynamo.
Vis vedlegget 548919
Du klarer deg helt sikkert helt fint uten pengene se å sett den i toppetasjen du vil angre en eller annen gang at du solgte den ( slik selges da kun under den strengeste nød da salt mangles på bordet )Det gjør meg litt trist faktisk. Det er en fantastisk spiller. Får en til å lure på hva vi driver med egentlig. Armen er også suveren. Og til prisen da. Pu er bonus. Kan sikkert videreselges, men det er ikke helt meg. Går den ikke ut rydder jeg i toppetasjen! Ps, for gode menn er avbetaling selvsagt en mulighet. Takk skal du uansett ha
Flaut ? nærmer oss faretruende begrepet HiFi-SkamEr litt enig i det, men det er mye som står her og litt trist det ikke blir brukt. Slikt utstyr skal brukes. Nå står det lagret. Flaut er det.
Alt du har er jo selvsagt konge, men dette oppsettet byr jo på en del flere utfordringer og muligheter enn de andre anleggene du har. Få vite mer! Er dette nybygget eller kjøpt fra en annen entusiast? Hva er eventuelt planen for tuning, amping, deling mellom drivere etc?Walk Me Out In the Morning Dew.
Vis vedlegget 546876
Det skal vere komma mellom "sterke" og "menstruerende".Antyder skolelæreren at Knut betalte Skole-Lise eller Pugge-Anne? At Knuts romaner faktisk var skolearbeidene til sterke menstruerende kvinner med hang til ME og antioksidanter?
Sjølvsagt.Regner med at trådens eier har kontroll på denne utgivelsen i slutten av sept...
Vis vedlegget 549657
https://www.musicdirect.com/vinyl/G...+issue+#898_1_08-05-19sc_eh=853ea1f60c0dc9991
Kunne vel ikke passet bedre med Nøkken ved kloakkutløpetFra kloakkutløpet. I regionen med utslipp og winner tip. Det er halv dag på lørdag i motsetning til hovedstaden der det er halv dag fire dager i uka etterfulgt av oval weekend, Tesla X og bikube på taket. Nyt helgen. Vis vedlegget 552999
Muterte ælvetroll som svømmer motstrøms , de aller verste utgavene nådde pæddekummen i gamle dager hvor de spiste seg store å feite på kloakk med utslipp fra Borregaard som dessertEr det vanleg med Nøkken i rustbeltet austpå?
det ble ingen høydare; litt for mye broder aage i den såkalte rock/americana eller hva en skal kalle det, elendig lyd fra helvete og 112,5 for en halvliter (omregnet fra 90 for 0,4) gikk på humøret løs. burde holdt meg hjemme og studert innercover i stedet.- så er det klargjøring for levi henriksen på teglhuset.