Forsøk på en verdig måte å muliggjøre beskrivelsen av Jerrys og Mikaels sjenanse

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.832
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Mens Steele pratet om arbeidslivets gleder og utfordringer på en måte som nok ville falle en del med hang til å holde sengen da men våkner trett tungt, har undertegnede beveget seg over mot et herlig dekadent og vellydende band seilende med bravur mitt i den enorme, mektige og livsfarlige Gulfstrøm skapt av the Dead. Og så vakkert det ser ut da.
    20190709_185628.jpg

• Liker
    Reaksjoner: Jon

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.832
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Khruangbin på anlegget som ikke er avbildet. Men hvor det er vakkert det som avbildes. I Rustbeltet. I byen ved utløpet. Mens solen skinner og den kullfyrte stekeinnretning snart antennes for å tilberede ćevapčići.
    20190727_184300.jpg

20190727_184756.jpg

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.832
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Det er bare å beklage at vår kjære venn og helt har demonstrert bevisstløshet av klasse ved å tilby en Thorsens TD521 på markedsplassen. Det er en Thorens det var snakk om og et scoop er det. Vakker er den. Et instrument gitt av überguden. Til salgs i Rustbeltet. Kongerikets Dynamo.
    20190801_115337.jpg

Laban MK3

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2016
    Antall liker
    1.834
    Sted
    Plankebyen
    Torget vurderinger
    2
    Det er bare å beklage at vår kjære venn og helt har demonstrert bevisstløshet av klasse ved å tilby en Thorsens TD521 på markedsplassen. Det er en Thorens det var snakk om og et scoop er det. Vakker er den. Et instrument gitt av überguden. Til salgs i Rustbeltet. Kongerikets Dynamo.
    Vis vedlegget 548919
    Det var med tårer i øyekroken jeg så denne , trist du ikke la den ut for et år tilbake da hadde jeg hatt mulighet til å bli den nye utrolige stolte eier av en TD 521 .

Mvh

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.832
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Det gjør meg litt trist faktisk. Det er en fantastisk spiller. Får en til å lure på hva vi driver med egentlig. Armen er også suveren. Og til prisen da. Pu er bonus. Kan sikkert videreselges, men det er ikke helt meg. Går den ikke ut rydder jeg i toppetasjen! Ps, for gode menn er avbetaling selvsagt en mulighet. Takk skal du uansett ha :)

Laban MK3

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2016
    Antall liker
    1.834
    Sted
    Plankebyen
    Torget vurderinger
    2
    Det gjør meg litt trist faktisk. Det er en fantastisk spiller. Får en til å lure på hva vi driver med egentlig. Armen er også suveren. Og til prisen da. Pu er bonus. Kan sikkert videreselges, men det er ikke helt meg. Går den ikke ut rydder jeg i toppetasjen! Ps, for gode menn er avbetaling selvsagt en mulighet. Takk skal du uansett ha :)
    Du klarer deg helt sikkert helt fint uten pengene se å sett den i toppetasjen du vil angre en eller annen gang at du solgte den ( slik selges da kun under den strengeste nød da salt mangles på bordet )

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.832
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Er litt enig i det, men det er mye som står her og litt trist det ikke blir brukt. Slikt utstyr skal brukes. Nå står det lagret. Flaut er det.

Dr Dong

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Antall liker
    14.006
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    When we landed, the first person I saw was my brother and friend Jerry Garcia. He looked like one of those yogis in a cave in the Himalayas. He had that beatific, everything is all right already look. For me, he was like assurance, confidence and a sanctuary.

They’d told us we were going on two bands after the Grateful Dead.

He goes, “Well man, you better get comfortable because apparently, we’re not going on until one o’clock in the morning. It’s a mess here. And by the way, would you like to take some of this?” It was mescaline. And I was like, “Let’s see, it’s 12:30 in the afternoon. By two o’clock in the morning, I’ll be all right.” I used to take LSD and mescaline a lot, so I knew the timing. After eight or 10 hours, you’re into what we call the amoeba state. Your thoughts become very galactic and universal and microscoped.

Two hours after I took it, there was a face in my face that said, “You need to go on right now, otherwise you’re not going to play.”

https://www.nytimes.com/2019/08/06/...?action=click&module=Features&pgtype=Homepage

Sist redigert:

emokid

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Antall liker
    6.666
    Walk Me Out In the Morning Dew.
    Vis vedlegget 546876
    Alt du har er jo selvsagt konge, men dette oppsettet byr jo på en del flere utfordringer og muligheter enn de andre anleggene du har. Få vite mer! Er dette nybygget eller kjøpt fra en annen entusiast? Hva er eventuelt planen for tuning, amping, deling mellom drivere etc?
    Hva slags drivere er montert i horna?

Soul sacrifice fra Woodstock hadde jeg mitt første møte med da pappa satte på en videokasett med denne da jeg var 7-8 år. Var helt hekta. For en opptreden. Trommeslageren!

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.832
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Vedrørende kommapreik: Det er det Forfatteren med stor F som bestemmer skolelærer.
    Vedrørende utstyret der nede av voldsomme dimensjoner: Dette kommer tråden tilbake til. Kortversjon: Kjøpt av en Hedersmann. Drevet med passiv deling mellom topp, mellom og mellombass og fabrikkdeling via Crown ved 90Hz til subbasser. Håper på å få hjelp til målinger og veien videre fra de som kan dette. Allerede nå låter det imidlertid strålende. Conrad for- og effektforsterker (e) driver det meste. Signal fra CD eller vinyl.

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.832
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Etter en lang dag i industriens tjeneste er det godt å sette seg tilbake med dette og et glass rødvin.
    20190808_181706.jpg

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.759
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    det er sannelig noen flotte linjer forfatteren har samlet på seg gjennom et langt liv i - utad - industriens og - innad - de vidunderlige nevrosene tjeneste.
    det virker som om han forlengst har innsett at uten estetisk bevissthet kan våre nestemenn nok leve, men vi kan ikke leve uten at vi forutsetter estetisk bevissthet også hos våre nestemenn.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    72.940
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Herr Moreland er et levende bevis på at utseende ikke yter stemmen rettferdighet. Bra musikk!

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.832
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Fredag. En bra dag. Litt ærbe i morgen, men ikke noe mas for den sterkt undervurderte stemmen fra Rustbeltet. Med Merl Saunders, John Kahn, Bill Vitt, David Grisman og Jerry Garcia er det bare å jobbe seg gjennom 6 skiver med et djevelen flir om kjeften og billig brennevin i glasset.
    IMG_20190816_182535_093.jpg

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Du kledde den blå posituren bedre enn den grønne.. Mon tro om brillene er forskjellen.. :rolleyes::)

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.832
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Fra kloakkutløpet. I regionen med utslipp og winner tip. Det er halv dag på lørdag i motsetning til hovedstaden der det er halv dag fire dager i uka etterfulgt av oval weekend, Tesla X og bikube på taket. Nyt helgen.
    20190907_190343.jpg

Laban MK3

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2016
    Antall liker
    1.834
    Sted
    Plankebyen
    Torget vurderinger
    2
    Fra kloakkutløpet. I regionen med utslipp og winner tip. Det er halv dag på lørdag i motsetning til hovedstaden der det er halv dag fire dager i uka etterfulgt av oval weekend, Tesla X og bikube på taket. Nyt helgen. Vis vedlegget 552999
    Kunne vel ikke passet bedre med Nøkken ved kloakkutløpet :)
    Ha en tør helg nå vil ikke me ha mere vann i alle fall ned fra himmelen det holder nå , en Marshall combo en Rogue avgått med drukningsdøden .

Dr Dong

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Antall liker
    14.006
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    - så er det klargjøring for levi henriksen på teglhuset.
    det ble ingen høydare; litt for mye broder aage i den såkalte rock/americana eller hva en skal kalle det, elendig lyd fra helvete og 112,5 for en halvliter (omregnet fra 90 for 0,4) gikk på humøret løs. burde holdt meg hjemme og studert innercover i stedet.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn