En sivilisert fredag!Hva er vell fredag uten Phish, Moz eller Dead?
Slik?Sivilisert som det å sitte rundt et stort bord sammen med andre dannede påfugler, med utdelte fettstifter, for få ut følelsene sine, glade, nei, triste farger, under kyndig veiledning av en offentlig ansatt sterk kvinne, med etterutdanning, i overgangsalderen, men med afp?
Her er det flere tegn på en verdig alderdom. Solnedgang, halvtomt glass, nedadpekende piler på bokomslaget og ettermiddagslur.Når man kommer hjem fra sitt arbeide, stuper i seng en times tid, en varm dusj og kjæresten har med gaven med stor G og det er rødvin i glasset, ja da er det greit. Vis vedlegget 554235
Solnedgangen, hverdagens høst; et varsel om det mørke som kommerDet er ikke til å komme utenom at det er vakkert. Solnedgangen. Undergangen. Vis vedlegget 554258
Jeg tror nå engang at hun mener det godt.Slik?Sivilisert som det å sitte rundt et stort bord sammen med andre dannede påfugler, med utdelte fettstifter, for få ut følelsene sine, glade, nei, triste farger, under kyndig veiledning av en offentlig ansatt sterk kvinne, med etterutdanning, i overgangsalderen, men med afp?
Vis vedlegget 553800
Da har du nok ikke sett filmen!Jeg tror nå engang at hun mener det godt.Slik?Sivilisert som det å sitte rundt et stort bord sammen med andre dannede påfugler, med utdelte fettstifter, for få ut følelsene sine, glade, nei, triste farger, under kyndig veiledning av en offentlig ansatt sterk kvinne, med etterutdanning, i overgangsalderen, men med afp?
Vis vedlegget 553800
Flere ganger.Da har du nok ikke sett filmen!Jeg tror nå engang at hun mener det godt.Slik?Sivilisert som det å sitte rundt et stort bord sammen med andre dannede påfugler, med utdelte fettstifter, for få ut følelsene sine, glade, nei, triste farger, under kyndig veiledning av en offentlig ansatt sterk kvinne, med etterutdanning, i overgangsalderen, men med afp?
Vis vedlegget 553800
Det aner jeg ikke, men han er like god som hun er sexy.Her er min favoritt, Dern Kala
...stemmer det at han duden er barnebarnet til J. Hendrix?