O
om.s
Gjest
DU feks? det vil si, det burde du, om du anbefaler sakerHva med Nad M3? Er det noen som har erfaring med den forresten?
mvh
|
DU feks? det vil si, det burde du, om du anbefaler sakerHva med Nad M3? Er det noen som har erfaring med den forresten?
Ai ...DU feks? det vil si, det burde du, om du anbefaler saker....
mvh
Skal man derimot komme med konkrete forslag så er disse etterhvert kjent for å komme fra meg...Hva slags merker ville der kjøpt (helst nytt, tror jeg)
Nå kommer det mange bra forslag her HoJ!
Noter deg ned sier jeg bare!
Du kan fylle de største hull denne kloden har å tilby med fylden i en god stativhøytaler!!!Vil helst ha gulvhøyttalere tror jeg. Mer fylde i lyden
Stemmer det. Lyric 302mkIII og 2x7 watt fra en audionote kit1. Og langt høyere enn jeg noensinne kunne innbille meg på forhånd. Intet diskoteknivå, men mer enn nok til et greit voerspiel med gutta ;Dthomand har jo drevet sine med 7watt rør var det ikke det da?
Til bra volum mener jeg det var han sa.
Er det ikke Patos Lyric han har?
Jeg har 3,5 som rombredde og sitter vel 2,5 fra høyttalerne.Hva er høyt nivå??
Selve romet er på bare 4,20 fra side til side (høyttalerne står på ene enden av langsiden) er dette for kort? Ca. 3m fra mitten av høyttalerne til sweetspot!! Kanskje er dette for lite? Fungerer bra på mine høyttalere nå (PSB t6) men større krever kanskje mer plass??
Jeg bor i et hus der det bor en hel familie, har aldri party! hører for det meste på jazz..
har Nad 319 som forsterker, har aldri skrudd den på mer en kl. 12... Da blir det alt for høyt for meg..
Det er mer kvalitet en db som teller for meg.
Nei, vil bare ha et sett med høyttalere og forsterker som passer bra å gjengi jazz, klassisk bra, men som også skal fungere bra til alt mulig.. Har også en subb som jeg kommer til å bruke, hvis jeg får tunet den bra inn i systemet..
Det forstår jeg. Jeg tror imidlertid at dersom du handler her på sentralen er det små sjanser for noe tull. I løpet av de siste årene har jeg handlet sikkert 10-15 produkter brukt her på sentralen og har aldri hatt noen problemer. Har vel solgt like mye og aldri fått noen klager. Det er viktig å snakke med de du skal handle av, skal ting sendes kan du gjerne starte med korrespondanse pr mail, men du må snakke med de, du merker som regel fort om folk er seriøse. De jeg har snakket med har alle vært det, men det finnes useriøse aktører, men de er det langt mellom. Hvis du tenker noen år frem i tid kan det hende din økonomiske situasjon gjør at du har råd til å oppgradere igjen. Hva har du da tenkt å gjøre med de produktene du sitter med da?Er litt skeptisk til å kjøpe brukt, vet ikke helt... Er bare sånn jeg..
Jepp, dog finnes det ikke mye info om denne dac modulen. Iallefall ikke som jeg har funnet, mulig det er noe der for de som er flink i tysk. Har bare riaa i min.Duverden. Sam V2 kan også leveres med dac innebygd ser jeg nå.
Du store verden! Det må jo kalles røverkjøp!
+ at både Audiofoni (Xavian mm.) og Audiofil (Response) holder til på Karmøy. Skulle være mye spennende å få sjekket ut i løpet av en helg det...Er du ikke fra Stavanger HoJ?
Det er jo 4 butikker i en radius på 50 meter der nå! Ta deg fri en ukedag, gå runden i butikkene og forklar hva du er på jakt etter, be butikken sette sammen det beste i klassen. Så har du ihvertfall noe å gå etter.
Utvalget bør ikke være noe problem ihvertfall![]()
Ja, det er en vellydende kombo du har der.Kanskje du bør prøve EAR 864 + Conrad Johnson premier 11A. De finnes i Stavanger og det er en fantastisk vellydende kombo.
Lf
Dette var en herlig formulering, man kan gjøre underverker med en riktig bra stativer ja!! ;D ;D ...Du kan fylle de største hull denne kloden har å tilby med fylden i en god stativhøytaler!!!
Du skal ha rimelig lettdrevne høyttalere for at EAR 859 skal spille bra. Den nevnte forsterkeren ble bla prøvd på relativt lettdrevne Snell med ett flatt og kjedelig lydbilde som resultat.Jeg må jo bare synse litt rundt dette med integrerte rørforsterkere også ... Me too! ;D
Triangle Celius Esw.. ca 23.000kr
drevet av..
EAR 859. (Audiofoni har en oppgradert en til var det ikke ca 15 tusen da?)
Dette er en 13w liten vakker sak ifra en meget god produsent av rørforsterkere!!! Den er integrert. Ikke noe remote tror jeg. Men hvem trenger vel det!!!
Sum? 38 raske.
Troligvis utrolig bra!