sclalars
Hi-Fi freak
Fotokonkurranse
Passet godt med Seindfeld her ;D ;D
Mvh
Lars
Passet godt med Seindfeld her ;D ;D
Mvh
Lars
Dette får du som trådstarter bestemme ;DKomponenten skrev:Vi kan godt øke antall bilder, mener du til ubegrenset, eller et bestemt tall?
Bør vel gi en frist og.
Wow, macro-bildene dine var jo kjempeflotte, fikk lyst på macro-objektiv nå.sclalars skrev:Dette får du som trådstarter bestemme ;DKomponenten skrev:Vi kan godt øke antall bilder, mener du til ubegrenset, eller et bestemt tall?
Bør vel gi en frist og.
mvh
Lars
Ja der har du typen ja.. har en tendens til å opptre i par her hos meg og... de er visst veldig sosiale...sclalars skrev:Vet ikke helt hva den heter, men det kan sikkert være riktig.
Kanskje ikke så rart de er mange?
Lars
Det stemmer det, bildene mine teller ikke, så smell inn bilder folkens!!Komponenten skrev:De er flotte macro-bildene dine Sclalars, du tar nok motet fra mange med dette...
Men alle må huske på at Sclalars er dommer denne gang, så hans bilder teller ikke... ;D
(oppdaget plutselig at du heter Sclalars...har vist kalt deg Scalars jeg... sorrry... men det var da et fryktelig vanskelig navn.. )
Hvilket kamera og hvilket objektiv har du tatt disse bildene med?
Kanskje hun skulle "trimme" dotten sin litt i blant?roffe skrev:Jeg bidrar med et bilde av ulldotten til søsteren min, jeg:
Komponenten skrev:Kjekt at det er begynt å komme inn mange fine bilder her. Jeg var en tur ute i går for å prøve å ta bilde av insekter jeg og, men de stakk av, alle som en, da jeg kom. Jeg stod der tålmodig og ventet ved en blomstrende rhododendron, men de glimret med sitt fravær... Til slutt kom det en sommerfugl forbi som jeg drev og sprang rundt i hagen etter en stund, men den ble mer og mer skvetten da jeg nærmet meg. Vanskelig å ta bilder av insekter fant jeg ut... hvordan får dere dem til å sitte i ro eller komme frem, har dere noen slags lokkeskrik eller...? ;D