S
Smorte24
Gjest
Tro dette du, det går bra så lenge økonomien er bra i landene, men man ser allerede nå at det begynner å utvikle seg en større har i europa pga av økonomien ikke er så bra lenger.HC skrev:Jeg prøver ikke å være noe som helst, jeg konstaterer bare en utvikling man ikke kan stoppe. Smorte og andre må gjerne fekte med de små armene sine mot vindmøllene så mye de lyster men verden er ikke som før og globaliseringen vil fortsette. Hvorvidt brunosten og hardingfela vil overleve kommer jo helt an på om folk vil ha det. Noe av den tradisjonelle norske kulturen vil bestå og noe vil ende opp på museer, slik er utviklingen og kunstig åndedrett har aldri bevart kultur i annen form enn som tablå på museum.val skrev:han prøver nok bare å være trendy / politisk korrekt ;DSmorte24 skrev:Fint at du tenker slikt, men det er da på tide at du og dere som vil ha det slikt tar regningen på hva dette koster, jeg ser på deg og dine som våre nye Quislinger.HC skrev:Jeg synes det er besynderlig at det finnes mennesker som bekymrer seg over at det er for mange utlendinger i gatene, at vi blir i mindretall i år ditt og datt, at butikkene ikke heter det samme som på 50-tallet osv. Vel, 'The times they are a changing' og det er ikke en dritt Carl I eller noen andre kan gjøre med det. Om noen hundre år er vi alle lyse brune, 'put that in your pipe and smoke it', Carl.