Fra grunnmur til godlyd - Via Dolorosa med Sluket som Jesus

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.549
    Torget vurderinger
    23
    Godt du tar det som en mann. Er ikke dette grusomt vondt?

Hmm... hva er grusomt vondt..? Tenk deg et konstant ballespark, som ikke holder opp. Samme hva du gjør, sitter ligger står, går. Omtrent slik oppleves et gallesteinsanfall, om enn med litt annen lokalisering selvsagt. Har vært hos legen i dag, lasta bra opp med Brexidol og Ketogan. Voltaren har jeg fra før. Gir det seg ikke så blir det en lynvisitt til kirurgen på kort varsel.

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.810
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Ballespark er jo en egen fetish. Ut fra din beskrivelse så tror jeg du kan trøste deg med at den har du ikke.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.549
    Torget vurderinger
    23
    En fin dag i ekteskapet..:cool: Lurer litt på det fetishvideolageret ditt, H.R.

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    14.172
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    46
    blokkert av arbeidsgiver!
    en første gang for alt! :confused:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.549
    Torget vurderinger
    23
    Ikke så rart, Leif - din arbeidsgiver mener vel at de har enerett på ballespark...

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.810
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    lol.
    Selv synes jeg fetisher er morro.
    Har fremdeles Dendrophilia som favoritt med Oculolinctus som en god nummer to.
    Om jeg engang vil trenge kateter så er det Catheterophilia som blir en selvpålagt fetish - snakk om å skape glede i hverdagen:p

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.549
    Torget vurderinger
    23
    Sikker på at du ikke er en Looner, H.R.??

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    14.172
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    46
    fikk denne teksten: This Websense category is filtered: Adult Material

Vermin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Antall liker
    5.916
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    lol.
    Selv synes jeg fetisher er morro.
    Har fremdeles Dendrophilia som favoritt med Oculolinctus som en god nummer to.
    Om jeg engang vil trenge kateter så er det Catheterophilia som blir en selvpålagt fetish - snakk om å skape glede i hverdagen:p

åhahaha! Holdt på å gå i knestående!
    "My grandfather married a bridge......."

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.549
    Torget vurderinger
    23
    Her er en slem variant... AGophilia. (seriøst perverst)

AG ophilia.jpg

(bildet er velvillig utlånt av Fjellsiden Lydlaug. Eller ikke fullt så velvillig..)

gut_man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Antall liker
    3.183
    Torget vurderinger
    6
    Gallestein, hva var det jeg sa? Bra at du kom deg til en doktor! Ikke bra at du enda er skral, men greit å få bekreftet at det er noe som oftest er mer ubehagelig enn farlig.

JackX

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Antall liker
    1.382
    Back in town men skrotten lugger. Lå sammenbretter som en Swiss Army kniv på flyplassen i går med et helvetes gallesteinsanfall som fortsatt ikke har gitt seg. Orker ikke musikk en gang. Vil bare dø.
    Er deg ikke vel unt slike smerter., de er vonde!
    Var vel mangelen på en skikkelig promille som fikk stenene til å "juble" .. sånn for å minne deg om de viktige tingene i livet?
    Men du får vel som betalt på den måten når du skipper OVK's julebord; hadde du blitt med ville du ligget tvekroket under bordet, full av deiligste mat og vin-pakker.
    Deng, det er det du skulle hatt! ... men en god #2 er jo gallesteiner på vei ut av skrotten.

Cheers!

Minutten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2007
    Antall liker
    3.383
    Torget vurderinger
    4
    Fankern også - nå rykker det uhemmet i "kjøp nå" knappen igjen!!! Akkurat roet seg, og så dukker denne opp;

NOS Technics SP-10 mkII

Vis vedlegget 225050
    Ser ut til at du har litt kontroll på Technics spillere som omsettes på nettet, har du noe formening om hvor mye jeg må regne med å betale for en "pen" SL1000 Mk2?
    Man bør vel ha en skikkelig DD spiller i samlingen...?
    Så at formen din ikke har vært helt på topp, så god bedring og håper formkurven er stigende.

-Minutten

hifiasylet

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.10.2004
    Antall liker
    93
    Sted
    Vestlandet

Hmm... hva er grusomt vondt..? Tenk deg et konstant ballespark, som ikke holder opp. Samme hva du gjør, sitter ligger står, går. Omtrent slik oppleves et gallesteinsanfall, om enn med litt annen lokalisering selvsagt. Har vært hos legen i dag, lasta bra opp med Brexidol og Ketogan. Voltaren har jeg fra før. Gir det seg ikke så blir det en lynvisitt til kirurgen på kort varsel.
    Hei Sluket.
    Gratulerer med overstått...
    ad. Gallestein - Voltaren 50 mg er kanskje mest effektivt mot Gallesteins anfall.
    Først tabletter, så supp (hekkstyrt) og tilslutt I.M. (Intramuskulært) Skinka.
    (Etterhvert som du utvikler toleranse...)
    Hadde gallestein i 7 år, var etterhvert en utfordring med jobb i Nordsjøen.
    Var flott å få dette operert bort, lite inngrep via kikkhulls kirurgi.
    Men som sagt, Voltaren er tingen...
    :)

A

aair

Gjest
    The Two Good Vikings Tour 2013

Sluket og aair var en tur i Italia i sommer for å lytte på noen spenstige hornoppsett. Noe forsinket kommer det nå drøssevis med bilder fra The Two Good Vikings Tour 2013.

Første stopp var i Vicenza hos denne herremannen:

Good Ear.jpg

Stefano Bertoncello driver bloggen TWOGOODEARS - トゥーグッドイアーズ og viste seg å være en usedvanlig hyggelig og gjestfri kar.

Stefano & Jan.jpg

Stefano & Knut.jpg

Sist redigert:

emokid

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Antall liker
    6.687
    Nå har jeg sett disse bildene før, men gleder meg enda en gang :D

madman

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    660
    Sted
    Sætre
    Torget vurderinger
    2
    Ser ut som Il Duce har en Lyngdorf i hylla ?
    -m

A

aair

Gjest
    Stefano sverget til 3-veis Goto-oppsett på spesialbygde stativer:

020.jpg

076.jpg

074.jpg

073.jpg

025.jpg

026.jpg

027.jpg

Sist redigert:

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    14.172
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    46
    mistenkelig kort for å gå til 40Hz
    mvh
    Leif

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.549
    Torget vurderinger
    23
    Howdy folks! Back in the saddle etter 40 timer på seng/sofa. Dødelig kjedelig men helt nødvendig - orket ikke tenke på hifi engang, kun energi til selvmedlidenhet og medisininntak. Gallesteinsanfall kombinert med mageinfluensa er ikke å anbefale med mindre en skumler med suicidale planer...:cool: Det jævligste var at vi var barnevakter samtidig så kjerringskinnet var opptatt med dette i stedenfor å stryke meg medhårs og komme med medfølende kommentarer og yte service!!! En viss trøst var det dog at minstemonsteret med jevne mellomrom kom bortom "slaktet" på sofaen med kos og klem og forsiktige berøringer. Rart hvordan selv en som kun er halvannet år skjønner at ting ikke er på stell

Nok syting og BS for denne gangen.

Leif; Bassen på bildet er større/feitere enn du tror - jeg har selv alltid blitt lurt av bildene men når du står ved siden av denne så skjønner du alvoret. Og i likhet med ditt prosjekt så er også disse bassene satt opp med lett EQ.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.549
    Torget vurderinger
    23
    Ser ut som Il Duce har en Lyngdorf i hylla ?
    -m
    Ja, bl.a. Fullt aktivt system med 4 stk. originale Hiraga "Le Monstre" kl.A forsterkere - i tillegg hadde han to til gående på gress....:mad:

Han hadde i tillegg komplett oppsett med rørforsterkere til anlegg nr. 2, som spilte på de Klipsch'ene som du ser på bildet. Feit Thomas Mayer pre. Justert for Klipschenes naturlige kjente svakheter og begrensninger så var det tilng i mellomtonen som til tider spilte bedre enn Lyngdorf-riggen.

slowmotion

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2009
    Antall liker
    3.720
    1) Bra du er bedre!

2) Var noen av platespillerne oppe og gikk?

3) Inntrykk?

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    14.172
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    46
    heisann
    bra du er tilbake til ditt gamle gode selv
    welcome!
    fresing starter til uken :cool:
    elementene forlot Tyskland i går
    mvh
    Leif

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.549
    Torget vurderinger
    23
    Fankern også - nå rykker det uhemmet i "kjøp nå" knappen igjen!!! Akkurat roet seg, og så dukker denne opp;

NOS Technics SP-10 mkII

Vis vedlegget 225050
    Ser ut til at du har litt kontroll på Technics spillere som omsettes på nettet, har du noe formening om hvor mye jeg må regne med å betale for en "pen" SL1000 Mk2?
    Så at formen din ikke har vært helt på topp, så god bedring og håper formkurven er stigende.

-Minutten
    En rimelig hel og pen SL1000 går på $ 2-2.500 løs, uten arm, dønn original med EPA-100 arm etc. så er det fort dobbelt ++

ET liv uten et par-tre DD spillere er litt meningsløst, ja :cool:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.549
    Torget vurderinger
    23

Hei Sluket.
    Gratulerer med overstått...
    ad. Gallestein - Voltaren 50 mg er kanskje mest effektivt mot Gallesteins anfall.
    Først tabletter, så supp (hekkstyrt) og tilslutt I.M. (Intramuskulært) Skinka.
    (Etterhvert som du utvikler toleranse...)
    Hadde gallestein i 7 år, var etterhvert en utfordring med jobb i Nordsjøen.
    Var flott å få dette operert bort, lite inngrep via kikkhulls kirurgi.
    Men som sagt, Voltaren er tingen...
    :)
    Joda, Voltaren har fungert tidligere, og heldigvis hadde jeg tre stk. "Scud" raketter i reisekit'et - og det var det som berget livet mitt på flyplassen i Hamburg. MEN, å stå med slike aktiviteter på en dødstrang terminaldass, med andre trengende utenfor døra og ellers få facitliteter (ingen vask bl.a.) - dette er altså STIKKPILLER :p for de som ikke har fått det med seg enda.... slikt er slettes ikke morro! Muligens enklere for en godt brukt skinkerytter som bare kan hive varene ombord, men for andre er dette et pes

Forøvrig et meget betimelig navn på et legemiddel i stikkpilleform; Voltar en....

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.549
    Torget vurderinger
    23
    heisann
    bra du er tilbake til ditt gamle gode selv
    welcome!
    fresing starter til uken :cool:
    elementene forlot Tyskland i går
    mvh
    Leif
    Takker - ikke fullt oppegående enda men orker da ihvertfall å ta i et tastatur så det går fremover! ETA full shape er vel ikke før etter helga.

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Godt å se du er bedre sluket... Høres ikke mye trivelig ut den seansen med violent taking of the internal... Skal aldri mer nevne slike rør du vet... :)

Det var kanskje ikke "den -beste-sykdom", men DBS sykler er fine ting... Ihvertfall i reklamen...

sluket.jpg

Sist redigert:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.549
    Torget vurderinger
    23
    :cool: Når du sier det SAL... jeg hadde masse Bilofix som barn, husker jeg bygde en jævel av en heisekran bl.a. Sunt leketøy, det var der jeg fikk ideen til horn og SLOB's!!!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.549
    Torget vurderinger
    23
    That being said, de stativene til Stefano er skikkelig fine, custom made og for å kunne justere drivere/horn alle veier.. og da må det kanskje bli litt "experimental" look på sakane. Men vent; mine er jo justerbare de også :D

• Liker
    Reaksjoner: SAL

Minutten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2007
    Antall liker
    3.383
    Torget vurderinger
    4

NOS Technics SP-10 mkII

Vis vedlegget 225050

-Minutten
    En rimelig hel og pen SL1000 går på $ 2-2.500 løs, uten arm, dønn original med EPA-100 arm etc. så er det fort dobbelt ++

ET liv uten et par-tre DD spillere er litt meningsløst, ja :cool:
    Ah.. Så det er armen som trekker opp prisen på de jeg har sett på, mye penger for en gammel arm. De to jeg fant ved å google litt lå rundt kr. 40000.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn