Horn guys are the horniest! And they can actually blow their OWN horns![]()
Var det noe slikt som dette du tenkte?
Horn guys are the horniest! And they can actually blow their OWN horns![]()
Ssssshhhh..........Svin. HFS tillater ikke penetrerende kjønnsorganer.
Tror snart jeg går over til headfi-laget..
Var ikke sjauinga jeg tenkte på, tenkte på små slukters i millioner som beveger segIkke så ille som det høres ut til, Mojo - 2 par j-horn tar dessverre mye plass og i motsetning til hagemøbler i plast så er de ikke stablebare! 2 par SEOS i stor utgave bygger også litt. Synd ikke noen har funnet opp oppblåsbar hifi; egentlig litt lei all sjauinga. Tror snart jeg går over til headfi-laget..
Var ikke sjauinga jeg tenkte på, tenkte på små slukters i millioner som beveger segIkke så ille som det høres ut til, Mojo - 2 par j-horn tar dessverre mye plass og i motsetning til hagemøbler i plast så er de ikke stablebare! 2 par SEOS i stor utgave bygger også litt. Synd ikke noen har funnet opp oppblåsbar hifi; egentlig litt lei all sjauinga. Tror snart jeg går over til headfi-laget..![]()
Haster det?har et par JBL D2430 twin-membran drivere som ligger borte hos Grelv og venter på horn![]()
Sex in a boxDen Sony spillern er utrolig flott. For en byggekvalitet![]()
Ha!.....Morsomt å høre hvordan et sett med SEOS står seg i forhold til skikkelige radialhorn på ca. samme størrelse. .....SEOS i stor utgave bygger også litt....
Handlet hifi lektyre på hifido ?Da sneik det seg inn en liten pakke fra den stigende sol's land også! Helgen er reddet - og utelukkende viet meg selv og hobby. Sjekk denne du, Guru!
Hva - har ikke "The Grelvminator" lagt seg enda?Ha!.....Morsomt å høre hvordan et sett med SEOS står seg i forhold til skikkelige radialhorn på ca. samme størrelse. .....SEOS i stor utgave bygger også litt....
Endelig noe å henge fingra i....