Dette er jo en fin design for en absorbent som kan slå an hos Bjørn Eidsvåg-fans.Du husker du var inom ,når du trodde jeg hekla... og det var hardangersøm??
Her er resultatet
Vis vedlegget 350376
Æsj, ser ut som en Manta med drivhus på midten!Tja, som bestefar bør du vel ha en fire-dørs ? . Her er den eneste som Ferrari har laget...
Vis vedlegget 350356
We Slip Behind The Wheel Of The World’s Only Four-Door Ferrari - Petrolicious
Det her har da vært en av sentralens alltid underholdende og kunnskapsberikende tråder, har skjønt at store ting kommer derfor er det her fast stoppested.Det har den heller aldri vært, Per - ikke ta det så tungt! Store ting i emning, hold ut! Back on track før du vet ordet av det BTW, det hagler ikke med bilder og info fra deg for tiden..?
Det var da du som begynte!Du er MILLIMETRE fra påpakk & deng nå, Slow - hornentusiast eller ei! Det får da være grenser.. Tror jeg mellder deg inn som støttemedlem i Ottar!
Bare å melde seg inn her, Slow!
Always look on the bright side of life!
Lurer på hva disse klumpene koster?trøffere enn toget
Vis vedlegget 350436
De BÆRA der bør vel helst dynkes i vaginol før de smaker noe særlig eller hva Griffen?Danglebær?
Dynkes i vaginol og puttes under overleppen. Da er jeg klar for hva som helst!De BÆRA der bør vel helst dynkes i vaginol før de smaker noe særlig eller hva Griffen?Danglebær?
Tørr ikke gjette på kiloprisen en gang, men har spist slike godsaker en gang i Sveits den gang jeg jobbet der som skolelei ungdom.