slowmotion
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 3.550
1 minutt 52 sekunder
Nå vet jeg ikke nøyaktig hva du hevder å ha gjort på 1 minutt og 52 sekunder, men hvis det er det jeg tror det er så er du søren meg rask! Respekt!1 minutt 52 sekunder
Har du trykket på "turbo"-knappen på PC-en din igjen nå da...?Sannsynligheten for at jeg skal se på bortimot 2 timer for en kort oppsummering av hva Oyster Club er, er nok ikke særlig stor. Men takk for tipset!
Glad i bilder? Kjøp Se & Hør eller SET & Rør Blir nok ingen byggetråd denne gangen, skal kose meg i fred og ro med hele prosessen, i ren og skjær egoisme. Ikke har jeg kamera heller.
FLERE BILDER PLEEEEEEASE
Ok, nå har jeg mannet(!) meg opp og sett på østersvideoen. Og jeg fastholder mitt standpunkt - det hadde vært like greit å styre unna.Har du trykket på "turbo"-knappen på PC-en din igjen nå da...?Sannsynligheten for at jeg skal se på bortimot 2 timer for en kort oppsummering av hva Oyster Club er, er nok ikke særlig stor. Men takk for tipset!
Glad i bilder? Kjøp Se & Hør eller SET & Rør Blir nok ingen byggetråd denne gangen, skal kose meg i fred og ro med hele prosessen, i ren og skjær egoisme. Ikke har jeg kamera heller.
FLERE BILDER PLEEEEEEASE
FLERE BILDER PLEEEEEEASE
Bare å lage maken selv J.anuspc! Prinsippet er kjent og det finnes mengder med info tilgjengelig. Sett i gang nå og vis litt guts.Sammensvergelse dette her altså... legge ut en cliffhanger, og så bare la oss henge der...
He he, i fare for å tråkke noen på tærne, så vil jeg sammenligne å blir dirigent som å bli bestefar. Livets dessert. Slipper det harde arbeidet i hverdagen og må til pers et par ganger i måneden.
Av og til synes jeg at dirigenter får ufortjent mye ros og oppmerksomhet.
Har hatt en mistanke om at noen av de ikke har fullført Bachelor eller Master utdanningen.
Her er bekreftelsen på at ikke alt er som det skal....
Vis vedlegget 349754
Den får fartsbøter når den står stille, men skal Oslo ha råd til alle de nye sykkelveiene ...WTFC? Vil ha uansett!!
Hmmm...... så dette da det ble lagt ut - måtte i tenkeboksen, da jeg ble påminnet denne studien av en aldrende dirigent og kjente litt for sterkt på følelsen......He he, i fare for å tråkke noen på tærne, så vil jeg sammenligne å blir dirigent som å bli bestefar. Livets dessert. Slipper det harde arbeidet i hverdagen og må til pers et par ganger i måneden.
Har hatt en mistanke om at noen av de ikke har fullført Bachelor eller Master utdanningen.
Vis vedlegget 349754
Pass på så ikke emotikon dukker opp nå...
Ha ha, huff huff, nå har jeg satt meg selv i klisteret...Hmmm...... så dette da det ble lagt ut - måtte i tenkeboksen, da jeg ble påminnet denne studien av en aldrende dirigent og kjente litt for sterkt på følelsen......He he, i fare for å tråkke noen på tærne, så vil jeg sammenligne å blir dirigent som å bli bestefar. Livets dessert. Slipper det harde arbeidet i hverdagen og må til pers et par ganger i måneden.
Vis vedlegget 349754
Pass på så ikke emotikon dukker opp nå...
Forøvrig er det nok noe i at en dirigent ofte er en som ikke lykkedes nok som instrumentalist.....
Joda, det er ganske sannsynlig at jeg vil den vei, men det er noe med å se det førsteslobmaster har på gang. Men først blir det en hornløsning som skal inn, så får de ha selskap med noen kjøpe subs i første omgang. Men slobs på sikt er ihvertfall tanken.Bare å lage maken selv J.anuspc! Prinsippet er kjent og det finnes mengder med info tilgjengelig. Sett i gang nå og vis litt guts.Sammensvergelse dette her altså... legge ut en cliffhanger, og så bare la oss henge der...
Sykkel er absolutt adekvat fremkomstmiddel i Oslo, gitt at vi snakker Offroad. Veiene er så jævlige downtown nå at det går knapt an å kjøre der med normal bil.Den får fartsbøter når den står stille, men skal Oslo ha råd til alle de nye sykkelveiene ...WTFC? Vil ha uansett!!
Timeshare?Gruppekjøp? 8)