Snickers-is
Bransjeaktør
Siri? Ah, nå forstår jeg hvorfor iphone er så klumpete og treg!Siri senkesett?
Siri? Ah, nå forstår jeg hvorfor iphone er så klumpete og treg!Siri senkesett?
Har sett kabler med bomullstråd og kondensatorer med silketråd men aldri kantoppheng med beksøm.Forklaring her?
Noe slikt kunne jeg hatt behov for når jeg skal kjøre opp til hytta vinterstid (med forhjulsdrift).
Ingen lyd?
Fikk assosiasjoner til "Frekkis" kasettene vi kjøpte på Norol stasjonen i slutten av 70-tallet.Ingen lyd?
Var det noen som sa navnet mitt?John Holmes var helten.
Gjerne for meg....JH var bifilVar det noen som sa navnet mitt?John Holmes var helten.
Og se hvordan det gikk med ham.Gjerne for meg....JH var bifilVar det noen som sa navnet mitt?John Holmes var helten.
tenkte mest på størrelsen på loddet. Ikke på legning, sykdommer og dødsfall.
Fått AIDS Griffenfeldt? 8)
No laughing matter, det der.tenkte mest på størrelsen på loddet. Ikke på legning, sykdommer og dødsfall.
Muligens det er litt kjipt at loddet treffer vannet i toalettet når man sitter på dass..
SANSELØST bra, Rådjer!Ser du diskuterer litt jule sanger, denne spilles hyppigt på Pride's julefest!
Pøh.... det gjorde da jeg da jeg var liten også!No laughing matter, det der.tenkte mest på størrelsen på loddet. Ikke på legning, sykdommer og dødsfall.
Muligens det er litt kjipt at loddet treffer vannet i toalettet når man sitter på dass..
Da jeg var i militæret på Setermoen, hadde vi en sånn John-Holmes- klone i troppen. Han hukte seg ned bak et tre for å drite, og klarte å drite på sin egen snabel....
mvh
RESPEKT!!!Pøh.... det gjorde da jeg da jeg var liten også!No laughing matter, det der.tenkte mest på størrelsen på loddet. Ikke på legning, sykdommer og dødsfall.
Da jeg var i militæret på Setermoen, hadde vi en sånn John-Holmes- klone i troppen. Han hukte seg ned bak et tre for å drite, og klarte å drite på sin egen snabel....
mvh
Pingle!Ikke så farlig så lenge begge delene tilhører DEG
Ekstremt høyvann i dassen kan ha sammenheng med at den er tett.det er litt kjipt at loddet treffer vannet i toalettet når man sitter på dass..
Tiltredes! Dette er en match made in heaven. Og siden jeg ikke har tenkt å dele med noen, gir jeg beng i frekvensene. Og konsekvensene.Roquefort og dessertvin høres også ut som en umulighet Sneaky, men det er drita godt! Delefrekvenser spiller også litt inn.