Fra grunnmur til godlyd - Via Dolorosa med Sluket som Jesus

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Bergfinn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Antall liker
    14.097
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Kremt.. Masterchef UK
    Jo, du har nok rett. Det er kjerring og unger som er sjef over fjernkontrollen her i heimen.
    Jeg aner ikke hva det er jeg ser til tider. Følger ikke så godt med. Her går det bare i Cartoon Network og matprogrammer.

Bare jeg får mine alenemusikktider etter mørkets frembrudd så er jeg fornøyd.

janfrt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Antall liker
    8.619
    Sted
    Pt. Høvik
    Mener du ferdig slicet vakum, eller den ekte egenproduserte?

Nå juger jeg litt, etter vi flytta fra Bernt Ankers gate mista vi også røkeriet vårt.
    Husker du Fredriks Fisk & Vilt i Sandvika? Nå er det han som røker laksen vår.
    Han er dyktig, og lager den på vår oppskrift. Samme kvalitet som før.....som betyr verdens beste.
    Og det er i alle fall ikke jug.

Jeg tror vi fortsatt har igjen til jul. Sjekker i morgen.:rolleyes:
    Er det det samme som Fiskeriet i Sandvika?
    Jeg har ikke vært på Fiskeriet i Sandvika. Mulig de bruker Fredriks gamle lokaler, men han har nok ikke noen fingre i fatet hos Fiskeriet så vidt meg bekjent. Han driver røkeri på Fiskehallen nå tror jeg.
    Fiskeriet i Sandvika holder til i Fredriks gamle lokaler, var der senest i dag og kjøpte Lysing-fileter (for å snekre egne fiskekaker). Fredrik er innom der en gang i blant og leverer røkelaks. Flotte saker!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.647
    Torget vurderinger
    23
    Er du sliten? Var jo ikke s å slemt i går ? :)
    Ikke slemt i det hele tatt - bare snilt! En deilig dag på alle måter - mes compliments au chef!

Det værste er at nå går det snart an å høre på musikk hos deg også! :cool: Magicoene spilt som forventet, stort. åpent kontrollert og superdetaljert. Godt kjøp, Swift.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.647
    Torget vurderinger
    23
    Ja, som i like før, nesten osv. :)

BigSwifty

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Antall liker
    3.938
    Er du sliten? Var jo ikke s å slemt i går ? :)
    Ikke slemt i det hele tatt - bare snilt! En deilig dag på alle måter - mes compliments au chef!

Det værste er at nå går det snart an å høre på musikk hos deg også! :cool: Magicoene spilt som forventet, stort. åpent kontrollert og superdetaljert. Godt kjøp, Swift.
    Takk for dem orda - vet jo hvor glad du vanligvis er i lyden fra muskelforsterkere og apekister :)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.647
    Torget vurderinger
    23
    Sluk i Juloteket! Eller var det omvendt?

Ønsker alle som har vært innom i løpet av året en feiende flott og fredfylt høytid!

En særlig hilsen og takk til de som har vært gode å støtte seg på
    i tunge stunder - dere vet hvem dere er
    :cool:

Det er utrolig godt å ha noen å sparke ball med når verden sparker DEG i ballene...

BÆLBRA JUL!

Jul i Slukoteket.jpg

januscp

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2012
    Antall liker
    373
    Torget vurderinger
    10

Det er utrolig godt å ha noen å sparke ball med når verden sparker DEG i ballene...

BÆLBRA JUL!

I like måte, det har vært en sann fornøyelse å følge med her når humøret har hatt behov for en boost :cool:

T

tommykh

Gjest
    God Jul i heimen Slukster! -ser du har fått hengt de lam-spente ballene dine opp i juletreet :)

Vi ser fram til å følge tråden din videre. En av høydepunktene her inne!

Tytte71

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.01.2008
    Antall liker
    1.152
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    2
    Takk for året som har vært Sluket, du er en gledespreder og inspirator for oss alle.
    Nå ser jeg virkelig frem til neste år med mye spennende og felles ting på tapetet.
    ØNSKER DEG HAPPY JUL ;D
    Sluket.png

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.647
    Torget vurderinger
    23
    Takk for det! Man prøver jo så godt det lar seg gjøre å svømme med hevet hode i sytingens pøl.... Jula er for øvrig en fin anledning til å gå litt i seg selv, gjøre opp status, sette seg noen mål... prøve å bli et bedre menneske, for andre og også seg selv. Men jul er også en prøvelsens tid. En meget god venn av meg gjennom trettifem år valgte å avslutte det hele for litt siden, orket ikke enda en mørk jul og mørke tanker. Litt flåsete kan en si at jula er lagt til feil årstid i så måte. Oppfordrer alle til å gi av seg selv litt i år, ikke bare av lommeboka. Koster så lite, skal så lite til for å glede et annet menneske (eller fler)

Aerik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Antall liker
    8.623
    Sted
    Våler i Østfold
    I like måte Sluket, det har vært en sann fornøyelse å følge med deg her inne :cool:
    Og igjen en riktig god jul, tli deg og dine.

BigSwifty

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Antall liker
    3.938
    Hei Slukfar!

Håper ´16 blir vesentlig bedre enn ´15. (Det skal kanskje ikke så mye til :)

Og hvis alt annet slår feil - så finnes det jo alltid smørkrem:

God jul, gamle bardun!

mvh BigS

D

Dåbbel J

Gjest
    Takk Sluket.... Takk for at du er den du er! Og at du deler så rikholdig av kunnskap og livets ups & downs.
    Jeg har ikke vært til no nytte i 2015.. men håper jeg kan få flydd i veien i 2016.
    Skal se om jeg kan finne noen dekk som vi kan sparke i... evnt så får vi bruke dem siste som er halvslitte på Vitoen... :rolleyes:

Ellers så vil jeg si som andre, det er en STOR berikelse at du deler og slenger med breiflabbnebbet herinne. 8)
    Måtte du få den julen som du håper på.

Beste ønsker ifra The Far Side....

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Antall liker
    2.738
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Takk for det! Man prøver jo så godt det lar seg gjøre å svømme med hevet hode i sytingens pøl.... Jula er for øvrig en fin anledning til å gå litt i seg selv, gjøre opp status, sette seg noen mål... prøve å bli et bedre menneske, for andre og også seg selv. Men jul er også en prøvelsens tid. En meget god venn av meg gjennom trettifem år valgte å avslutte det hele for litt siden, orket ikke enda en mørk jul og mørke tanker. Litt flåsete kan en si at jula er lagt til feil årstid i så måte. Oppfordrer alle til å gi av seg selv litt i år, ikke bare av lommeboka. Koster så lite, skal så lite til for å glede et annet menneske (eller fler)
    Fine ord, kjære Sluket. Han som var bestevennen min gjennom alle år fra sekstitallet valgte det samme for ca 15 år siden. Og jeg savner ham ennå.

Forøvrig kom jeg litt sent inn i denne tråden, men når det først skjedde, har den gitt meg masse glede.

Så jeg ønsker at du, og alle andre som frekventerer denne noget sære tråden, får en formidabel jul. Gode nyttårsønsker kommer in due time :D

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    31.165
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Og god jul fra en av apekiste-og-digitalgjengen, som endatil bor på feil side av fjellet.
    Om du har hatt tunge tider, har du ihvertfall ikke spredd tungsinn her på Asylet. Takk for dine bidrag her inne.

med vennlig julehilsen fra tkr og Madammen

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.647
    Torget vurderinger
    23

Ser ikke helt bra ut hjemme hos deg nå , Kondis..

ff8.jpg

ff5.jpg

ff2.jpg

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.450
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kloke ord, Sluket. Julen passer også til å stikke fingeren i jorden og reflektere litt over det som ofte passerer i litt for stor fart i en hektisk hverdag. En riktig god jul ønskes deg og dine fra oss litt under havets overflate. Ser frem til mer av din kunnskap og synspunkter, ispedd rikholdige doser av alle kommentarene dine som får meg til å knegge og le :)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.647
    Torget vurderinger
    23
    Kanskje vi møtes plutselig neste år! Dersom du fortsatt oppholder deg der du er...

For øvrig enig med fingeren i jorda, og det er ingen unnskyldning for ikke å gjøre det, de tusen hjem er for tiden utstyrt med store mengder julegleder så det skulle være rikelig tilgang på jord!

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.450
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kanskje vi møtes plutselig neste år! Dersom du fortsatt oppholder deg der du er...

For øvrig enig med fingeren i jorda, og det er ingen unnskyldning for ikke å gjøre det, de tusen hjem er for tiden utstyrt med store mengder julegleder så det skulle være rikelig tilgang på jord!
    Det hadde vært hyggelig. Ready, able and willing :)

habicht

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Antall liker
    3.620
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    God jul til deg og dine Sluket.
    Eller Gleðileg jól som noen av oss sier.
    Den kvelden jeg fikk besøke deg og fikk ta del av din kunnskap og ikke minst din formidable musikk samling
    går ned i historien som en av de virkelig minneverdige opplevelsene jeg hadde i 2015.
    Håper det blir muligheter til gjenntagelse i 2016.
    Nyt høytidene nå fremover og fortsett å være den du er her på HFS.
    Og ikke glem den gode julemusikken :) og all den andre musikken, den har ofte hjulpet meg når ting ikke er helt på plass.

beste hilsen og ønske om god jul og godt nytt år

Habicht

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.647
    Torget vurderinger
    23
    Ditto ditto Habicht, sent ble det og - eller tidlig, alt ettersom ;) En god ting kan ikke overdrives, det blir flere aftener i 2016, i musikkens tegn. Hifi er en flott og egnet hobby til å danne sosiale relasjoner, og slike relasjoner er igjen en naturlig måte å utvide/utvikle sitt musikkrepertoar på.

Neste gang kan det kanskje være betimelig å spille noe slikt; :cool:

hawk.jpg

laidback

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    38
    Slukets tråd er bred og dyp, og jaggu er det også høyt under taket. Takk, og gode ønsker for det som måtte komme.

habicht

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Antall liker
    3.620
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Hauken er klar for the Hawk i slukoteket anytime :)

Du har så rett Jan, musikken er sannerligen en god platform for sosiala relasjoner

Habicht

TrompetN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.03.2004
    Antall liker
    7.007
    Takk for alle fine bidrag i absolutt alle genre her på HSF i året som har gått. Ingen over ingen ved siden.

Det ble ikke noen møter på oss i 2015, håper vi kan få til det i 2016.
    Ønsker deg og dine en fredelig og god jul!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.647
    Torget vurderinger
    23
    Same same Atle - 2016 er vårt år... har snekret sammen en lang spilleliste med "blæsere" her, for Your ears only!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.647
    Torget vurderinger
    23
    Ja, mye bra der, kanskje ting du ikke har hørt før også. Men du er vel blitt så kresen på lyd etter flerkanalsstuntet ditt nå at det blir værste nedturen å gå tilbake til skarve to høyttalere..:(

TrompetN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.03.2004
    Antall liker
    7.007
    Ja, mye bra der, kanskje ting du ikke har hørt før også. Men du er vel blitt så kresen på lyd etter flerkanalsstuntet ditt nå at det blir værste nedturen å gå tilbake til skarve to høyttalere..:(
    He he, ja liksom... Hadde det bare vært så vel.

Har faktisk knapt vært hjemme de siste tre ukene så anlegget har nesten stått urørt.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn