Snickers-is
Bransjeaktør
Både produsenten og flyplassen er norske, så det er vel bare å hive seg på telefonen.
De spilte i San Sebastian, tror det er blandt de 50 på topp ti. Faen så bra det var.Da er weekenden her og godmusikken tar til.... jeg legger ut to avdelinger vinyl for salg, kvalitetspop/rock fra sytti- og åttitallet. Må bare få hentet opp billedmateriale først.
Mussikk te arbe';
https://www.youtube.com/watch?v=miL9mB6-QUI
Synd du ikke kan fyre med dem. Nå som det er så kaldt
Utsikt fra kontoret i heimen... en dårlig trøst oppi to bæreposer med bilag for 2015
Vis vedlegget 360826
Det høres aldeles fortreffelig ut!15 blå i dag, men inne er det både godt og både varmt! Barbeint på oppvarmet skifergulv, varm sjokolade med krem, god musikk, regelmessig avføring... hva mer kan en stakkar ønske seg?
15 blå i dag, men inne er det både godt og både varmt! Barbeint på oppvarmet skifergulv, varm sjokolade med krem, god musikk, regelmessig avføring... hva mer kan en stakkar ønske seg?
Skal du vise frem hele samlinga, barten?
For ikke å snakke om gode gamle Professor Balthazar, som holder stand på barne-tv etter 40 år. Har fått min dose av disse i det siste. En gang i blant er det heldigvis vel så gøy å danse til musikk fra pappas hornanlegg som å se artige figurer på flatskjermen.
BestefarSluk cooler'n på sofaen
med Peppa Gris og Poppeloppane... herlig barnetv for de minste! (og meg..)
Vis vedlegget 361157
Vis vedlegget 361159
Been there - done that -- NO more!!!... en dårlig trøst oppi to bæreposer med bilag for 2015
Du har ikke sett "Drømmehagen" altså? Der snakker vi tyngre stoffer.Slipper ikke unna barne tv jeg heller, med to små i heimen.
Faktisk noe av det som jeg også synes er artig.
Peppa gris er sjarmende, og sauen Shaun har sine sider, men Finn & Jake på eventyr tar virkelig kaka.
Jeg tror de som lager det går på en syre tripp i ny og ne.
En opplevelse å skrive heim om, var det. Diagnosen er uklar, men symptomene er øresus, hjertebank, klaprende tenner, sprengt vom, og ryknig i godfoten i lang tid. Sånn kan en tilfreds gjest beskrives. Takk for strålende mottakelse.Da var aftenens pasient sent hjem fra Slukoteket og en ny sekstimers økt i musikkens tjeneste gjennomført! Nå gjenstår bare å renblåse anlegget, slukke og stenge for i dag. MEN, i morgen er en ny dag med nye muligheter og mer musikk!
Hehe, UTRO på tur.... (hadde en mistanke)En opplevelse å skrive heim om, var det. Diagnosen er uklar, men symptomene er øresus, hjertebank, klaprende tenner, sprengt vom, og ryknig i godfoten i lang tid. Sånn kan en tilfreds gjest beskrives. Takk for strålende mottakelse.Da var aftenens pasient sent hjem fra Slukoteket og en ny sekstimers økt i musikkens tjeneste gjennomført! Nå gjenstår bare å renblåse anlegget, slukke og stenge for i dag. MEN, i morgen er en ny dag med nye muligheter og mer musikk!
Good Life Receipe; Low shoulders, to personer med sammenfallende interesser, møtes etter lengre tid med cybertouchdowns - som to skip i natten, ikke noe stress, god mat - gjerne interaktiv dersom kokken har en fridag , litt godt i glasset, føling på tennene.... og så..... Music Time!!! Og det ble det til gangs, vi vandret gjennom et mangslungent repertoar hvor til og med Patricia hadde sin misjon - sammen med jazz og klassisk i mange varianter. Musikkens verden er uendelig, og noen timer holder bare til vage hentydninger om alt det flotte som finnes å ta del i! Vi bladde til og med litt i vinyl, jomfruelige saker fra femti og sekstitallets klassiske gullalder - neste gang skal vi jammen SPILLE noe av det også, ikke bare beundre cover og rollebesetninger!En opplevelse å skrive heim om, var det. Diagnosen er uklar, men symptomene er øresus, hjertebank, klaprende tenner, sprengt vom, og ryknig i godfoten i lang tid. Sånn kan en tilfreds gjest beskrives. Takk for strålende mottakelse.Da var aftenens pasient sent hjem fra Slukoteket og en ny sekstimers økt i musikkens tjeneste gjennomført! Nå gjenstår bare å renblåse anlegget, slukke og stenge for i dag. MEN, i morgen er en ny dag med nye muligheter og mer musikk!
Trengs ikke - har to halvflasker her som jeg fikk i gave for over 20 år siden! Vurderer å åpne en i kveld, til litt Pappilon..