Fra grunnmur til godlyd - Via Dolorosa med Sluket som Jesus

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

atlechri

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.11.2009
    Antall liker
    160
    Sted
    Undrumsdal
    Så så, la nå far få si ifra sjøl. Kanskje han har har gjenfinni en eller annen groove for alt vi veit.. :rolleyes: Har'n maxa ut sier'n nok fra.

emokid

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Antall liker
    6.670
    Ikke ment som et oppgulp fra min side, bare et spørsmål :)

Naturlyd

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.03.2006
    Antall liker
    403
    Torget vurderinger
    24

nlykke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Antall liker
    11.904
    Føler med deg! Den jobben der har jeg også drevet med. Ikke akkurat den delen av egen firmadrift man minnes med gode tanker. . .:p

6

65finger

Gjest
    jeg for min del har planer for et besøk i vinterhaven Hotel Bristol for varm sjokolade og høye smørbrød. er på firmavogna igjen sjæl, det hadde vært så meget bedre uten myndigheter

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.593
    Torget vurderinger
    23
    15 blå i dag, men inne er det både godt og både varmt! Barbeint på oppvarmet skifergulv, varm sjokolade med krem, god musikk, regelmessig avføring... hva mer kan en stakkar ønske seg?

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.857
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    15 blå i dag, men inne er det både godt og både varmt! Barbeint på oppvarmet skifergulv, varm sjokolade med krem, god musikk, regelmessig avføring... hva mer kan en stakkar ønske seg?
    Det høres aldeles fortreffelig ut!

/ Morten

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.593
    Torget vurderinger
    23
    Fredagsstemning i Slukoteket

BestefarSluk cooler'n på sofaen :cool:

med Peppa Gris og Poppeloppane... herlig barnetv for de minste! (og meg..)

peppa-pig43.jpg

popp.jpg

Bartesam

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Antall liker
    12.693
    Sted
    Hus
    Må ikke drikke for mye sjokolade, for da sliter du med å få ut avføring. Sement kalles det :D

Horny

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2004
    Antall liker
    1.457
    Torget vurderinger
    5

BestefarSluk cooler'n på sofaen :cool:

med Peppa Gris og Poppeloppane... herlig barnetv for de minste! (og meg..)

Vis vedlegget 361157

Vis vedlegget 361159
    For ikke å snakke om gode gamle Professor Balthazar, som holder stand på barne-tv etter 40 år. Har fått min dose av disse i det siste. En gang i blant er det heldigvis vel så gøy å danse til musikk fra pappas hornanlegg som å se artige figurer på flatskjermen.

Bergfinn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Antall liker
    14.082
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Slipper ikke unna barne tv jeg heller, med to små i heimen.
    Faktisk noe av det som jeg også synes er artig.

Peppa gris er sjarmende, og sauen Shaun har sine sider, men Finn & Jake på eventyr tar virkelig kaka.
    Jeg tror de som lager det går på en syre tripp i ny og ne.:p

Creed

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.09.2009
    Antall liker
    151
    Alltid herlig lesning og fine bilder Sluket. Tusen takk for at du deler av dei erfaring.

Creed

C

Cyber

Gjest
    Slipper ikke unna barne tv jeg heller, med to små i heimen.
    Faktisk noe av det som jeg også synes er artig.

Peppa gris er sjarmende, og sauen Shaun har sine sider, men Finn & Jake på eventyr tar virkelig kaka.
    Jeg tror de som lager det går på en syre tripp i ny og ne.:p

Du har ikke sett "Drømmehagen" altså? Der snakker vi tyngre stoffer.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.593
    Torget vurderinger
    23
    Da var aftenens pasient sent hjem fra Slukoteket og en ny sekstimers økt i musikkens tjeneste gjennomført! Nå gjenstår bare å renblåse anlegget, slukke og stenge for i dag. MEN, i morgen er en ny dag med nye muligheter og mer musikk!

ottone

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.083
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Da var aftenens pasient sent hjem fra Slukoteket og en ny sekstimers økt i musikkens tjeneste gjennomført! Nå gjenstår bare å renblåse anlegget, slukke og stenge for i dag. MEN, i morgen er en ny dag med nye muligheter og mer musikk!
    En opplevelse å skrive heim om, var det. Diagnosen er uklar, men symptomene er øresus, hjertebank, klaprende tenner, sprengt vom, og ryknig i godfoten i lang tid. Sånn kan en tilfreds gjest beskrives. Takk for strålende mottakelse.

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.998
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    En opplevelse å skrive heim om, var det. Diagnosen er uklar, men symptomene er øresus, hjertebank, klaprende tenner, sprengt vom, og ryknig i godfoten i lang tid. Sånn kan en tilfreds gjest beskrives. Takk for strålende mottakelse.
    Hehe, UTRO på tur.... ;) (hadde en mistanke)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.593
    Torget vurderinger
    23
    Good Life Receipe; Low shoulders, to personer med sammenfallende interesser, møtes etter lengre tid med cybertouchdowns - som to skip i natten, ikke noe stress, god mat - gjerne interaktiv dersom kokken har en fridag :cool:, litt godt i glasset, føling på tennene.... og så..... Music Time!!! Og det ble det til gangs, vi vandret gjennom et mangslungent repertoar hvor til og med Patricia :D hadde sin misjon - sammen med jazz og klassisk i mange varianter. Musikkens verden er uendelig, og noen timer holder bare til vage hentydninger om alt det flotte som finnes å ta del i! Vi bladde til og med litt i vinyl, jomfruelige saker fra femti og sekstitallets klassiske gullalder - neste gang skal vi jammen SPILLE noe av det også, ikke bare beundre cover og rollebesetninger!

Tusen takk for visitten Ottone, long overdue selvsagt, men den som venter på noe godt får gjerne besøk av en blid sørlending! Ventetiden var verdt det. Et besøk jeg satte umåtelig stor pris på og som jeg håper kan føye seg inn i rekken av tradisjonelle aktiviteter! (synd du ikke rakk siste T-bane men det lå liksom i korta...)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.593
    Torget vurderinger
    23

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.593
    Torget vurderinger
    23
    Yessir. Det finnes bare EN Pappilon. Gjett hvor Toro'en kom fra? :D Gjelder bare å sveive sammen en mean Ponzu nå. Har dessverre ikke noe yuzu men vi får mikse lime & lemon så blir det nok greit uansett!

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn