Ny runde med vinylsalg - mange godbiter her (og noen dyrere)
En eier fra nytt - meget god stand.
40 stk. - fast pris 1.200,- ink. forsendelse
Inntektene går uavkortet til en veldig sak.
Vis vedlegget 362759
Så sant som det er sagt.Vel, jeg finner glede idet meste bare det er kvalitet, og med min røslige torso så er det plass til mange tørn, dvs. "mangslungne" aktiviteter!! Donald ER sjefen hva tegneserier angår. Særlig de eldre episodene som alltid åpner med sanseløs synging ( eller skvæking som kanskje er riktigere).
Er det den fuggern med langt rødt hår som fyker rundt til en veldig morsom melodi?Masse morsomme fugler, bl.a. den som fyker sidelengs frem og tilbake på greina, en liten tass med utrolig komisk uttrykk... aner ikke hva det er.
Ara-pappa-pariappa-arapappa-pariaMasse morsomme fugler, bl.a. den som fyker sidelengs frem og tilbake på greina, en liten tass med utrolig komisk uttrykk... aner ikke hva det er.
Har hatt en slik i sort, Bugatti. Har mye DeSede, lyttestolen er en DS-52 med skammel, i stua står det 3 stk. 2011, har også klassikeren DS-47 og tre andre stoler. Mao. mitt favorittmerke...Et alternativ, kanskje en del tyngre og flytte på.(fabrikate-Sede) myke armvilere på denne.
Vis vedlegget 363295
Vis vedlegget 363296
Dessverre ikke i produksjon, dette er en designstudie fra min favorittarkitekt i Polen, Rzemiosło ArchitektoniczneMå si meg enig, Sluket.
Meget fin stol, men som du sier, kan bli litt vel laid back for noen.
Hvem er formgiveren / produsent ? Må inrømme at denne har gått meg hus forbi.
Habicht
Godt å se at jeg ikke er alene her inne.....
Jøss, kan du teksten også?Ara-pappa-pariappa-arapappa-pariaMasse morsomme fugler, bl.a. den som fyker sidelengs frem og tilbake på greina, en liten tass med utrolig komisk uttrykk... aner ikke hva det er.
Pen stol, men usikker på om den passer til formålet.
Etter å ha flyttet litt rundt på ting & tang i Slukoteket har jeg funnet ut at det låter så tøft både til høyre og venstre for sweetspot'en at jeg vil ha et par egnede komfortable stoler der også. Helst mindre og litt lavere enn kongetronen.....
Her er en sak jeg kunne tenke meg å prøve;
Vis vedlegget 363274
Vis vedlegget 363275
Vis vedlegget 363276
Vis vedlegget 363277
En Gino Vanelli klassiker!
Husker godt denne på full pupp der vi cruiset nedover i Ford Galaxie 500 XL......
Jøss, kan du teksten også?Ara-pappa-pariappa-arapappa-pariaMasse morsomme fugler, bl.a. den som fyker sidelengs frem og tilbake på greina, en liten tass med utrolig komisk uttrykk... aner ikke hva det er.