Sluket
Holistisk Hifi Helt
Da er ting på skinner - det var mer komplekst enn som så men den godeste H.R. "The Magician" fikk orden på sakene! Kombinasjon av flere av de ovennevnte ting/åtgjerder. Takk til alle uansett! You're the best.
Slemt feiltrinn å forveksle meg med bermen, Steinar...Jeg tror Sluket har gjeller. Bor han ikke i Drøbak da?
Den store kuppelen er vel en JBL 2450 Diaphragm kopi?Er den blanke saken vi ser der en slik ALE driver...?
Jamen hvor tok jeg feil da? Mener du at bermen har gjeller, som du kanskje ikke har, eller at bermen bor i Drøbak, som du kanskje ikke gjør?Slemt feiltrinn å forveksle meg med bermen, Steinar...Jeg tror Sluket har gjeller. Bor han ikke i Drøbak da?
Dessverre hjelper det jo lite. SV og MDG sitter fortsatt i posisjoner med alt for mye makt - i alt for lang tid fremover
De har jo ikke så mange å ta av da. De er jo tross alt bare et par stykker totalt, og et par av de er sikkert heltids-engasjert i å skrive på partiprogrammet. Han Hansson-figuren sa jo det rett etter valget i fjor høst at de måtte det, da eksisterende ikke var revidert siden 2007En komplett gåte at ledelsen i MDG lar dette uvesenet få ture frem som en vårkåt råne...
Da er aftenens happening avsluttet! Klassisk 8 timers.
Håper du sov godt! Du tar nok litt feil her, det er nok du som burde klones. For en fyr du er!! Er stum av beundring og da snakker jeg ikke om anlegget.Som alltid en fornøyelse Atle! Du burde klones... Sniker meg ned for litt mer musikk nå. Tar jeg ikke mye feil sovner jeg vel i godstolen! Men det er helt ok, påsken er her.
Pokker!! Du har rett. Hjelper det ikke at han har noen års forsprang heller? Mye av problemet er at mesteparten av musikken det spiller er ikke å få tak i lenger. Gode og hardtslående og groovie opptak i alle genre. Hørte en times tid på 70 talls James Brown blant annet, så tiden ble visket ut, som om vi stod midt blant mennesker med mørkere hud enn oss selv og lot oss suggerere. Funker ikke helt sånn her hjemme...AtleT, alle voksne mannfolk med respekt for seg selv, har favorittanlegget hjemme i egen kåk
Har de på LP selvsagt, men ikke CD - ser gromme ut! Mye av EWF på cd låter litt magert i forhold til vinylutgavene, vet ikke hvorfor. Kanskje de her er annerledes i så måte?Har du disse Sluket? Eller så kan du få rippe de.